Svriders nær dig? tjek kortet:http://www.svrider.dk/forum/index.php?action=googlemap
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
På N modellen er der gevindhuller til sidespejlene og forbremsen har integreret bremsevæskebeholder, hvor S modellen har beholder med slange.
clip-on???
vækket lige liv i denne tråd igennu ligger clip-on styret på min sofabord og venter - er der nogle problemer med at få selv håndstaget over fra det andet styr - har hørt lidt om det skulle være limet fast...`?begge mastere ser ud til at kunne skues af og på det andet
Citat fra: blz efter September 15, 2008, 11:02:06 amvækket lige liv i denne tråd igennu ligger clip-on styret på min sofabord og venter - er der nogle problemer med at få selv håndstaget over fra det andet styr - har hørt lidt om det skulle være limet fast...`?begge mastere ser ud til at kunne skues af og på det andet Jep, limet på.
Citat fra: Big G efter September 15, 2008, 02:35:04 pmCitat fra: blz efter September 15, 2008, 11:02:06 amvækket lige liv i denne tråd igennu ligger clip-on styret på min sofabord og venter - er der nogle problemer med at få selv håndstaget over fra det andet styr - har hørt lidt om det skulle være limet fast...`?begge mastere ser ud til at kunne skues af og på det andet Jep, limet på.forslag til hvordan det kan komme af uden at bliver ødelagt? tænkte på at få lidt WD40 ind i mellem
Citat fra: blz efter September 15, 2008, 03:38:47 pmCitat fra: Big G efter September 15, 2008, 02:35:04 pmCitat fra: blz efter September 15, 2008, 11:02:06 amvækket lige liv i denne tråd igennu ligger clip-on styret på min sofabord og venter - er der nogle problemer med at få selv håndstaget over fra det andet styr - har hørt lidt om det skulle være limet fast...`?begge mastere ser ud til at kunne skues af og på det andet Jep, limet på.forslag til hvordan det kan komme af uden at bliver ødelagt? tænkte på at få lidt WD40 ind i mellemwell jeg skubbede en tynd skruetrækker ind under gummiet og løsnede limen - sikkert ikke den mest elegante måde, men det virkede da
forslag til hvordan det kan komme af uden at bliver ødelagt? tænkte på at få lidt WD40 ind i mellem
WD 40 og trykluft er en super cocktail, det har jeg brugt de gange jeg har skiftet!