motorvej er det ik procenter
den hedder under 145
mit speedometer viser helt i skoven så jeg følger bare trafikken
JA jeg har en SpeedoHealer men den ligger stadig på gulvet ved siden af de andre stumper... 
Det er nu anden gang indenfor kort tid jeg høre ovenstående.
Har søgt på nettet, hos politiet under deres gulvtæpper og andre sandsynlige steder, men jeg kan ikke finde noget på skrift som bevidner det.
Max 160 på motorvej. Derudover er der 30% reglen er det jeg kender til.
Kender du et sted hvor jeg kan læse om de tal du skriver.

http://www.rfsf.dk/16373e80/GSID/9692456
lige der
Som jeg forstår det som du linker til, så er der ikke nogen særregel om 145 på motorvej.
30% reglen gælder og kører du mere end 143 eller derover ved en hastighedsgrænse på 110 får du bøde og klip
Er grænsen 130 og du kører 150 "slipper" du med en bøde.
Jo der er tillæg for høj hastighed men ingen klip.
Testede også bødeberegneren som der er link til. Gav samme resultat.
Se nu sidder der jo nok en eller anden som tænker:
"Hvorfor fanden flueknepper ham der Flemming nu den slags. Den skal da bare ha gas og lidt mere"
Jo jo indrøm det nu bare. Jeg ved der mindst en som tænker sådan

Og så er det jo at jeg må give en begrundelse. Jamen du bad jo selv om det. Dig som tænkte det jeg tænkte du tænkte.
Se jeg er noget afhængig af mit kort, og så er jeg jo af en naturfaglig uddannelse, og kendetegnende for os er at vi elsker fakta. Altså ikke supermarkedet.
Nå jo så var der jo også dengang hvor jeg ikke lige havde fat i reglerne, og troede det hang anderledes sammen.
Dengang troede jeg at der kun var en regel om 60% mht. frakendelse af kørekortet.
30 % og max 160 gik jeg ganske uvidende rundt og kendte intet til.
Se når man så på er på en forladt motorvej, på vej over til Jylland en sen nattetime, hvor en hed kvinde venter, ja så regner man hvis man er mig.
Noget skal jeg jo bruge tiden på når jeg tuller stille afsted, med dæmpet musik og skøn italiensk motorlyd som akkompaniment.
110 + 60% = 176 km/h + 10% speedometerfejl (det var en Alfa, det siger det hele) = 193 km/h
130 + 60% = 208 km/h + 10 % = 228 km/h.
Faktisk lykkedes det mig at køre fra Frederiksberg til Silkeborg og førnævnte kvinde på 1 time og 45 minutter.
Danmark er jo i bund og grund et bette land, hvis man flyver lavt