Forfatter Emne: Hugger fra SB fiberdesign  (Læst 8312 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Andreas

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 127
Hugger fra SB fiberdesign
« Dato: Juli 07, 2005, 04:44:29 pm »
Igår hentede jeg min fede hugger fra SB i ren kulfiber  :D

Da jeg kom hjem og skulle montere den passede den ikk :?:  prøvede en 3-4-5 gange, men stadig intet held  :evil:

sidder ca 2 cm over dækket i venstre side og 2 mm i højre...

Har i prøvet noget lign :?:

ps. prøver lige at oploade et billede til mit galleri...
Andreas
----------
Solgt!!! SV1000 NAKED K4, Leo Vince SBK bolt-on, Pyramid Hugger, Hamicat fender eliminator, Tre-Mod, Pair system - fix...

Andreas

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 127
Hugger fra SB fiberdesign
« Svar #1 Dato: Juli 07, 2005, 04:57:50 pm »
så fik jeg den i det rigtige format :oops:
Andreas
----------
Solgt!!! SV1000 NAKED K4, Leo Vince SBK bolt-on, Pyramid Hugger, Hamicat fender eliminator, Tre-Mod, Pair system - fix...

B2

  • Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3400
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri
Hugger fra SB fiberdesign
« Svar #2 Dato: Juli 07, 2005, 05:01:34 pm »
Ligner en styg produktionsfejl  :?
Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?

Andreas

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 127
Hugger fra SB fiberdesign
« Svar #3 Dato: Juli 07, 2005, 05:14:37 pm »
Ja, eller en fuld montør  :lol:  :lol:
Andreas
----------
Solgt!!! SV1000 NAKED K4, Leo Vince SBK bolt-on, Pyramid Hugger, Hamicat fender eliminator, Tre-Mod, Pair system - fix...

Havenissen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 500
  • Havenissernes Befrielsesfront
Hugger fra SB fiberdesign
« Svar #4 Dato: Juli 07, 2005, 05:24:55 pm »
Jeg har en Pyramid hugger fra SB Fiberdesign magen til den der, og den sidder helt fint lige på min 650N. Dog har jeg et problem med at beslaget der holder den fast på højre bagsvinger ikke sidder ordentligt, men har næsten lige konstateret problemet så har ikke gjort noget ved det.

Ser ud til at der er en produktionsfejl i din, der er jo ikke synderligt mange måder at sætte den på, og kan ikke rigtigt forestille mig at man kan sætte den forkert så den sidder SÅ skævt som din... Der er et nærbillede af min i mit galleri, dog fra siden men du kan lige se om din er monteret lige sådan.
Havenissen AKA Mads Peter
Sort SV650N K5

Mad M

  • Gæst
Hugger fra SB fiberdesign
« Svar #5 Dato: Juli 07, 2005, 07:15:27 pm »
Hvis nu hullerne i venstre side(kædeskærm) ikke passer helt kan det vel godt vride den så meget som der ses på billedet....

Ville prøve at fjerne én skrue af gangen og se om det ændre noget....

Da du har monteret, passede alle huller så bare, eller har du brugt "vold"??

Andreas

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 127
Hugger fra SB fiberdesign
« Svar #6 Dato: Juli 07, 2005, 08:13:04 pm »
Citat fra: Mad M
Hvis nu hullerne i venstre side(kædeskærm) ikke passer helt kan det vel godt vride den så meget som der ses på billedet....

Ville prøve at fjerne én skrue af gangen og se om det ændre noget....

Da du har monteret, passede alle huller så bare, eller har du brugt "vold"??


På billedet er den løst monteret, og der er ikke brugt nogle kræfter for at få skruerne i  :?:  :?:  :?:

Skal ud til Søren fra SB imorgen og så kan han montere den for mig  :roll: (skal nok ha en ny)

Men tak for hjælpen drenge  :D
Andreas
----------
Solgt!!! SV1000 NAKED K4, Leo Vince SBK bolt-on, Pyramid Hugger, Hamicat fender eliminator, Tre-Mod, Pair system - fix...

Bongers

  • Gæst
Hugger fra SB fiberdesign
« Svar #7 Dato: Juli 08, 2005, 12:08:18 am »
Det der - der bagsvingeren, helt klar   :D  :lol:  :D  :lol:  :D

Andreas

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 127
Hugger fra SB fiberdesign
« Svar #8 Dato: Juli 08, 2005, 09:06:06 pm »
Så blev den gamle hugger rettet op :!: '

Det var pga. at den var lidt skæv fra transporten, så skulle bare hjælpes på plads, Søren fra SB hjalp mig med det - sagde at det ofte sker  :?

Go' weekend
Andreas
----------
Solgt!!! SV1000 NAKED K4, Leo Vince SBK bolt-on, Pyramid Hugger, Hamicat fender eliminator, Tre-Mod, Pair system - fix...

Haugen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 550
  • Bike: andet
Hugger fra SB fiberdesign
« Svar #9 Dato: Juli 08, 2005, 09:31:01 pm »
Jeg synes at kunne huske at have læst om det samme problem på den engelske side for længe siden.

Er dine nye potter i øvrigt fede?
Super Duke 1290 R; Puig glas, Evotech kølergitter og motor- og ensretterskjold, comfortsæder, SW-motech Handguards, Akrapovic slip-on, mere på vej...
Ex: Sølv SV650S + gejl, Yamaha FZ1S + gejl

Andreas

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 127
Hugger fra SB fiberdesign
« Svar #10 Dato: Juli 08, 2005, 09:53:17 pm »
Hmm... ja ikke det bedste når man lige har brugt 1600, og så er den skæv  :x

Men de nye potter spiller 100%  8)

Det var da ikk godt med den bolt, hva prøvede  ham Alex at gøre ?
Andreas
----------
Solgt!!! SV1000 NAKED K4, Leo Vince SBK bolt-on, Pyramid Hugger, Hamicat fender eliminator, Tre-Mod, Pair system - fix...

Haugen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 550
  • Bike: andet
Hugger fra SB fiberdesign
« Svar #11 Dato: Juli 08, 2005, 11:55:41 pm »
Han prøvede at svejse en møtrik på, men det ville ikke rigtig lykkes. Bolten gav sig for meget, pga. det hul vi borede, til at han kunne løsne den.
Han snakkede i øvrigt om at der var Loctite i gevindet i bunden... Jeg troede at Loctite ikke kunne tåle varme særlig godt, men der findes måske en varmeresistent udgave :? .
Super Duke 1290 R; Puig glas, Evotech kølergitter og motor- og ensretterskjold, comfortsæder, SW-motech Handguards, Akrapovic slip-on, mere på vej...
Ex: Sølv SV650S + gejl, Yamaha FZ1S + gejl

Andreas

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 127
Hugger fra SB fiberdesign
« Svar #12 Dato: Juli 09, 2005, 11:09:49 am »
Man kan godt få Loctite der modstår varme, men det størte problem er nok at alu (cylinder) og jern (bolt) arbejder forskelligt ved varmepåvikning  :roll:

Hvorfor ville han ikke bore den ud og skære nyt gevind :?:
Andreas
----------
Solgt!!! SV1000 NAKED K4, Leo Vince SBK bolt-on, Pyramid Hugger, Hamicat fender eliminator, Tre-Mod, Pair system - fix...

Haugen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 550
  • Bike: andet
Hugger fra SB fiberdesign
« Svar #13 Dato: Juli 09, 2005, 08:54:39 pm »
Jeg tror ikke han havde materialekendskab nok. Han snakkede om at en smed ville vide mere om hvordan de forskellige materialer arbejder...
Det er jo selvfølgelig ok at han ikke vil ordne det når han ikke føler sig sikker på det, men det havde sgu været fedt at få det ordnet!
Super Duke 1290 R; Puig glas, Evotech kølergitter og motor- og ensretterskjold, comfortsæder, SW-motech Handguards, Akrapovic slip-on, mere på vej...
Ex: Sølv SV650S + gejl, Yamaha FZ1S + gejl