Forfatter Emne: Affjedring bag på SV 1000 - den famøse værktøjskasse  (Læst 2853 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Jesper K

• Plastikrocker
  • ...::The artist formerly known as Danger::...
Affjedring bag på SV 1000 - den famøse værktøjskasse
« Dato: Juli 07, 2005, 10:15:10 pm »
Hej venner,

Var lige ude og skulle gøre affjedringen bag lidt hårdere som udled af Bill's tråd.

Med udstyr på, må jeg jo nok indrømme, at jeg kommer i 100kg+ kategorien, og derfor ville jeg lige gøre den lidt eller meget hådere. Til min store overraskelse, kunne jeg ikke finde det stykke værktøj der skal bruges (er vi ikke enige om, at det er en udformet som en krog til at komme rundt og i hak om den ca. 5cm i diameter bagdæmper?)

Kan det virkelig passe, at dette ene stykke værktøj ikke er at finde i værktøjskassen, som jeg forresten ikke vidste eksisterede før i aftes.

PFT

P.S. Tak for hjælpen Jannik, den spiller bare for max nu. Kan ikke engang provokere et skud ud af potterne.
Kawaksaki ZX-6R 636 '05 (2004 model), Full titanium akrapovic (åben), tidy tail, diodeblink, og lidt for mange kilo på ryggen....
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=16225&ipc=61020

Paw

• Sandt SVin
  • Rrrrrggghhhh! Donuts...
« Svar #1 Dato: Juli 08, 2005, 09:02:21 am »
Der skulle gerne være vedlagt en C-nøgle. Det er der på 650`eren :?

Alternativt kan du, hvis du har adgang til en velassorteret værktøjskasse, benytte en hage-nøgle i den rette størrelse.

Ellers må du jo bare låne C-nøglen af en af dine lokale SV drenge.
Har tidligere rullet på Gsx600F - SV650S - Aprilia Tuono - Kawa Z750 - Gsx-r600 - og nu... Kawa ER6.

jeppe

• Plastikrocker
« Svar #2 Dato: Juli 08, 2005, 10:39:23 am »
jeg kan nu heller ikke finde en hage nøgle som min mester kalder den til omløberen på bagdæmperen.den er i værktøjs sættet på på sv650 men ikke på sv1000 det er faktisk lidt snyd men jeg mener de kan fås i harald godtnok til rimilige penge
SV1000S med öhlins gaffel og bagdæmper så bliver det ikke meget bedre

Koster

• Plastikrocker
« Svar #3 Dato: Juli 11, 2005, 10:30:28 pm »
der er ingen nøgle til 1000'eren  :(
SV1000 K3 Sølv. Nu med Givi 770A og lakerede sidedæksler og TPS mod.

Jannik

• Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
Re: Affjedring bag på SV 1000 - den famøse værktøjskasse
« Svar #4 Dato: Juli 12, 2005, 01:21:27 am »
Citat fra: Danger

P.S. Tak for hjælpen Jannik, den spiller bare for max nu. Kan ikke engang provokere et skud ud af potterne.
Det var så lidt! :wink:
Rart at høre at det virkede. Du kom hjem uden at enten drukne eller blive skudt af agenter fra USA??? :lol:  :lol:  :lol:
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing