Forfatter Emne: Total fejl placeret emne !!  (Læst 4545 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Bongers

• Gæst
Total fejl placeret emne !!
« Dato: Juli 08, 2005, 10:28:11 am »
Hummmmm ved godt at der ikke lige er stedet  :oops:  :oops:  men når en mand bliver desperat – ja så bliver man jo desperat…

Men jeg mangler altså noget hønsenet… sådan cirka 40 x 100 centimeter…

Er der ikke nogen omkring købstaden  der ligger inde med det – eller må jeg gå amok på en hønse hus i skjul af natten   :evil:  :evil:

Hønsenet = masket metal net, cirka 1 cm2 huller !!

( Tak – ved godt det kan købes i byggemarkeder, men så får man 40 meter  8)  8) )

SVea

• Autonom
  • Sandt SVin
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
« Svar #1 Dato: Juli 08, 2005, 10:43:42 am »
Måske de har i hobby forretningen nede i centeret???
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

Mikkel

• Plastikrocker
    • Profil på motorcykelgalleri.dk
« Svar #2 Dato: Juli 08, 2005, 10:55:20 am »
Hvad pokker - skal du til at holde dværghøns ???
Den lykkelige ejer af en ond GSXR750K7 - Tidligere ejer af en SV650SK4.

JP

• Gæst
« Svar #3 Dato: Juli 08, 2005, 11:06:00 am »
Det bliver interessant at høre hvor det skal bruges på SV'en, men du smider vel et indlæg under modifikationer så vi andre kan overveje sagen  :?:  :)

Bongers

• Gæst
« Svar #4 Dato: Juli 08, 2005, 11:33:36 am »
Citat fra: Bongers
( Tak – ved godt det kan købes i byggemarkeder, men så får man 40 meter  8)  8) )

Citat fra: SVea
Måske de har i hobby forretningen nede i centeret???

Takker....  :roll:  :roll:

Jeg skal en fuglebur for en lille pige, der bor i opgangen... (eller skal han lave sig en ny sparegris…)

Og hvis man skal købe det – så får man hegn nok til en besætte et mindre kontinent…

Men viste godt at jeg ville blive udstillet som tumpe..  !!

SVea

• Autonom
  • Sandt SVin
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
« Svar #5 Dato: Juli 08, 2005, 11:45:56 am »
I den der lille hobby forretning nede i centeret kan du vel godt få små bidder af sådan noget hønse net... Jeg skal alligevel derned, så jeg kan godt prøve at høre dem....

Bongers

• Gæst
« Svar #6 Dato: Juli 08, 2005, 11:47:26 am »
I den der lille hobby forretning nede i centeret kan du vel godt få små bidder af sådan noget hønse net... Jeg skal alligevel derned, så jeg kan godt prøve at høre dem....

nårrrr ja - små bidder !!! det må du gerne se efter.... det ville være service ;-)

SVea

• Autonom
  • Sandt SVin
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
« Svar #7 Dato: Juli 08, 2005, 01:57:09 pm »
De havde det ikke inde i hobby biksen i Frb. centeret, men den rare pige bag biksen (der nok undrede sig over hvad jeg ville med hønsenet) sagde, at de havde det i deres butik inde på Nørre Farimagsgade.

Til gengæld kan jeg da lige nævne at man for den nette sum af 250 kr. kan få et mini skørt hvor der står: Svea forever love :lol:  Det synes jeg hellere at du skal bruge dine penge på Bongers!!!

Og lige en sidste indskudt bemærkning... Det er stjerne godt vejr udenfor. Virkelig varmt og lige vejr til en MC tur (hvis man da ellers turde  :?  ) Det er slet ikke så tosset kun at arbejde hver anden uge, så man i en hel uge kan krydre så meget røv. Nu ja, synes lige i skulle vide det rundt omkring på jeres små arbejdspladser  :twisted:  :twisted:

B2

• Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri
« Svar #8 Dato: Juli 08, 2005, 02:18:18 pm »

Og lige en sidste indskudt bemærkning... Det er stjerne godt vejr udenfor. Virkelig varmt og lige vejr til en MC tur (hvis man da ellers turde  :?  ) Det er slet ikke så tosset kun at arbejde hver anden uge, så man i en hel uge kan krydre så meget røv. Nu ja, synes lige i skulle vide det rundt omkring på jeres små arbejdspladser  :twisted:  :twisted:

:shock: Du er godt nok "sød" hva'  :wink:
Her sidder man og koger i 30 graders varme på et åndsvagt kontor  :cry:
MEN om en lille time begynder SVinet at buldre fornøjet. Og en enkelt gang eller to i løbet af de mindst 85 km hjem, skal jeg nok sende vores sofabiker en lille tanke  :P   :wink:
Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?

Bongers

• Gæst
« Svar #9 Dato: Juli 08, 2005, 06:37:11 pm »

Til gengæld kan jeg da lige nævne at man for den nette sum af 250 kr. kan få et mini skørt hvor der står: Svea forever love :lol:  Det synes jeg hellere at du skal bruge dine penge på Bongers!!!

Det var jeg slet ikke klar over - så er det lige meget med hønsenettet  :wink:  :wink:  dem tager jeg...

(takker for hjælpen...)

Peter K

• Søndagskører
  • **
Re: Total fejl placeret emne !!
« Svar #10 Dato: Juli 10, 2005, 10:13:55 am »
Citat fra: Bongers
Hummmmm ved godt at der ikke lige er stedet  :oops:  :oops:  men når en mand bliver desperat – ja så bliver man jo desperat…

Men jeg mangler altså noget hønsenet… sådan cirka 40 x 100 centimeter…

Er der ikke nogen omkring købstaden  der ligger inde med det – eller må jeg gå amok på en hønse hus i skjul af natten   :evil:  :evil:

Hønsenet = masket metal net, cirka 1 cm2 huller !!

Hvis du stadigvæk kan bruge noget hønsenet har jeg en rulle stående. Jeg købte den i forbindelse med noget katteproblem i genboens have. Bor i Måløv tlf. 21650907.
Yamaha FZ6-S, 06, sort, Akrapovic titan potter  - Tidligere ejer af en blå SV650s K4

T. Brun

• Roadracer
« Svar #11 Dato: Juli 10, 2005, 11:48:00 am »
Jeg har en rulle voliere net stående med netmasker på 1x2 cm.
Det kan du godt få et stykke af.  :wink:
Jeg bor i Udsholt (Gilleleje) 22754933
T. Brun
SV 650S K3
Rather dead and cool, than alive and uncool