Golfulykke.
To kvinder spillede golf en solrig lørdag formiddag. Den første af dem så skrækslagen til, da hendes bold fløj direkte mod en gruppe mænd, der spillede ved det næste hul. Naturligvis ramte bolden en af mændende. Denne foldede hænderne sammen i sit skød og faldt om på jorden, tilsyneladende med meget store smerter.
Kvinden skyndte sig ned til manden og begyndte straks at undskylde. Hun sagde: - "Åh, lad mig hjælpe dig. Jeg er fysioterapeut og jeg ved, hvordan jeg kan befri dig for smerten, hvis du giver mig lov."
- "Ummph, åh, nej, det er i orden, jeg har det godt igen om et par minutter," svarede han uden at rigtig var i stand til at trække vejret.
Da han stadig holder sine hænder i sit skød, og hun derfor går ud fra, at det stadig gør afsindigt ondt, insisterer hun på at hjælpe ham, og han giver hende til sidst lov. Hun fjerner blidt hans hænder, stikker sin hånd ned i bukserne på ham og begynder at massere blidt. Så spørger hun ham, hvordan det føles.
Hertil svarer han: - "Det føles vidunderligt, men det gør stadig helvedes ondt i min tommelfinger."