Forfatter Emne: Ny bulderdag med SVinene  (Læst 47679 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Mads | Hvidovre

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 169
Ny bulderdag med SVinene
« Dato: Januar 25, 2009, 11:27:44 am »
Lige en opdatering:


 :respekt: :club: :twisted: :club:  :afro:SVRider.dk's Forårsbulderdag :afro: :club: :twisted: :club: :respekt:


For lige at få noget konkret på banen, som vi evt vil kunne bruge i de næste mange sæsonner, så smider jeg følgende op som idé:

Tid: 3. lørdag i april klokken 14
Sted: Burgerking i Køge
(A = Burgerking, og B = stedet for optagelsen Link til stedet )

Vi har brug for:
  • Lydmåler - Banditten
  • Kamera - Bronski
  • Datanedskriver assistent 1 (notere hvem der sendes afsted) - blz
  • Datanedskriver assistent 2 (notere ved lydmålingen) -  Mads | Hvidovre
  • Media- & Databehandler - skurkenfradallas
  • FrontSVin aka svingtursplanlægger - ???



--------------------------------------------------------

Er der stemning for afholdelse af en ny bulderdag her til foråret, så alle dem med ønsker om at købe nye udstødninger lige kan få lidt inspiration, og alle dem med fede udstødninger kan vise deres frem :)

Det kunne jo være fedt hvis der også var en med en DB måler, så vi kan lave det ligesom det blev gjort sidst, men da jeg synes den første video faktisk er ok, så tror jeg ikke man kan få mere ud af en video end som så. Så det bedste er faktisk at opleve det IRL.

Det kunne jo evt blive en tilbagevendende event, hvor der lige vises lidt udstøning fra alle de forskellige løsninger der er blevet lavet efterhånden :)

Der er sikkert en af de mere erfarne SVin herinde som vil egne sig bedre til at planlægge osv, men nu er ideen ihvertfald smidt på bordet :)
« Senest Redigeret: Februar 02, 2009, 04:39:49 am af Mads | Hvidovre »

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Re: Ny bulderdag med SVinene
« Svar #1 Dato: Januar 25, 2009, 11:35:02 am »
Den laver vi lige til en sticky for det er jeg sq med på! Godt initiativ nye Grisling  :D

Til de nye som ikke ved hvad "Bulderdag" er for noget - se her:

http://www.youtube.com/watch?v=XdJUWes723I
« Senest Redigeret: Januar 25, 2009, 11:36:41 am af skurkenfradallas »
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Gud

  • Master of the Universe
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2826
  • Pude
    • Det seriøse alternativ
Re: Ny bulderdag med SVinene
« Svar #2 Dato: Januar 25, 2009, 11:38:32 am »
Jeps jeg er frisk bare kom med en dato og sted
   

LasseN

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 106
Re: Ny bulderdag med SVinene
« Svar #3 Dato: Januar 25, 2009, 11:40:18 am »
Det er sku en god idé Mads! Jeg har lige siden jeg startede herinde for et par år siden haft bulderdag videoen liggende som vinter opmuntring! Og det kunne da være super at være med, så jeg er helt sikkert frisk! Men som sagt må vi have nogle af de mere erfarne på banen!!!  :orkester:
Er man er skarn, hvis man er stolt af at være et gammelt svin!...
Eller i hvert fald eje et?!...
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=23619

Nick

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 952
Re: Ny bulderdag med SVinene
« Svar #4 Dato: Januar 25, 2009, 11:58:16 am »
Jeg er osse frisk nok hvis det passer ind i programmet ;)
SV650k7... RIP...
alt død og solgt... Er her som spøgelse :D

Big G

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2419
  • se mig, spasser.....
Re: Ny bulderdag med SVinene
« Svar #5 Dato: Januar 25, 2009, 12:29:09 pm »
Jeps jeg er frisk bare kom med en dato og sted
X2
KiloSVin K7 nøgent, VZ800 Marauder 1999 Chrommonster....

Sveas glædespige fra Jylland

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 371
  • Kører Danmarks fineste lille fighter...
Re: Ny bulderdag med SVinene
« Svar #6 Dato: Januar 25, 2009, 12:59:11 pm »
Det kunne da være meget sjovt at få målt figteren, I'm in! dog med forbehold for at tid og sted passer ind i kalenderen.. :undecided:
Min samvittighed er ren, for jeg har aldrig brugt den..

Mads | Hvidovre

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 169
Re: Ny bulderdag med SVinene
« Svar #7 Dato: Januar 25, 2009, 01:12:48 pm »
Ja tid og sted er jo alfa omega for sådan noget :)

Men jeg ved ikek rigtig, men der må vel næsten være nogen af de garvede SVin herinde, som kender alle de andre SVin godt, og dermed er i stand til at vælge tid og sted så der dukker flest muligt op :)

Men evt kunne man jo lave noget i forbindelse med bakkeåbningen, hvor der jo er en del der alligevel kommer fra jylland til københavn?

Mads | Hvidovre

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 169
Re: Ny bulderdag med SVinene
« Svar #8 Dato: Januar 25, 2009, 01:17:06 pm »
Men vejret er jo også en kæmpe faktor, så måske det skal være lidt senere på sæsonnen. Men det skal jo heller ikke være for sent, hvis folk skal kunne nå at lave noget, med den inspiration de har fået :)

LasseN

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 106
Re: Ny bulderdag med SVinene
« Svar #9 Dato: Januar 25, 2009, 01:32:30 pm »
Men vejret er jo også en kæmpe faktor, så måske det skal være lidt senere på sæsonnen. Men det skal jo heller ikke være for sent, hvis folk skal kunne nå at lave noget, med den inspiration de har fået :)

Hrrm, eller så du i hvert fald kan nå at lave noget, inden du bliver alt for træt af standardpotten, din bandit!!!  :afro: Ej det sku fint med mig, så længe vejret er nogenlunde i orden så er jeg på!!
Er man er skarn, hvis man er stolt af at være et gammelt svin!...
Eller i hvert fald eje et?!...
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=23619

Gud

  • Master of the Universe
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2826
  • Pude
    • Det seriøse alternativ
Re: Ny bulderdag med SVinene
« Svar #10 Dato: Januar 25, 2009, 01:51:34 pm »
Ja tid og sted er jo alfa omega for sådan noget :)

Men jeg ved ikek rigtig, men der må vel næsten være nogen af de garvede SVin herinde, som kender alle de andre SVin godt, og dermed er i stand til at vælge tid og sted så der dukker flest muligt op :)

Men evt kunne man jo lave noget i forbindelse med bakkeåbningen, hvor der jo er en del der alligevel kommer fra jylland til københavn?

Du vælger sgu bare en weekend engang i foråret, og et fornuftigt øde sted, så vi kan trille rundt uden at genere alt for mange.
Hvis vejret er noget lort aflyser vi bare og tager det en anden gang, længere er den ikke.

Så vidt jeg husker sørgede banditten for en db-måler, og hans bror tog nogle fine billeder(dog ikke ret mange...) hvem der optog på morfars smalfilms apparat kan jeg dælme ikke huske???
Så var der et par assistenter der hjalp med at skrive data ned, og sende folk afsted i rigtig orden.
   

Mads | Hvidovre

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 169
Re: Ny bulderdag med SVinene
« Svar #11 Dato: Januar 25, 2009, 01:56:57 pm »
Hvor i DK var i sidst? Der er jo nok ikke nogen jyder der gider komme hvis det er på øen, og omvendt - går jeg ud fra? Men nu kender jeg jo heller ikke stemningen herinde, så kan da være det forholder sig anderledes :)

Eneste øde steder jeg kender til er nogle fabrikskvarterer, eksempelvis det ved Burgerking i Køge. Der er jo så tilgengæld heller ikke en sjæl i weekenderne. Men er der nogen af de mere erfarne (er trods alt kun 1 mc sæson gammel :mrgreen:) som kender en god øde plads, velegnet til formålet, så sig lige til :)

Men altså, en weekend i foråret (april?)

Sveas glædespige fra Jylland

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 371
  • Kører Danmarks fineste lille fighter...
Re: Ny bulderdag med SVinene
« Svar #12 Dato: Januar 25, 2009, 02:01:31 pm »
Hvor i DK var i sidst? Der er jo nok ikke nogen jyder der gider komme hvis det er på øen, og omvendt - går jeg ud fra? Men nu kender jeg jo heller ikke stemningen herinde, så kan da være det forholder sig anderledes :)


Jeg har ikke noget imod at tage til øen. Vi kunne evt. lave det i en weekend, hvor der alligevel er træf derovre.. eller må vi lige banke en fest op  :orkester:
Min samvittighed er ren, for jeg har aldrig brugt den..

Mads | Hvidovre

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 169
Re: Ny bulderdag med SVinene
« Svar #13 Dato: Januar 25, 2009, 02:03:01 pm »
Helt sikkert :)

Men Køge er nok ikke øde nok, men jeg er bare ikke så kendt ude i de øde områder, så er der en der kender et godt spot, så sig lige til :D

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Re: Ny bulderdag med SVinene
« Svar #14 Dato: Januar 25, 2009, 02:08:16 pm »
Jeg er ret sikker på at det er optaget i Grib Skov oppe i nærheden af Hillerød... Der er så flot når bøgen springer ud og SVinene bliver luftet! Der er flere parkeringspladser lige ved vejen hvor man kan holde til.
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4