Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Kan man få en til mc'en?
Hvis du køber en Jinlun 125, får du en med så folk tror du har et SVin
Jeg har sådan en til min Honda, den ligner en SV1000 på priiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiik når den står beskyttet.......................
Citat fra: Batman efter Februar 04, 2009, 03:33:49 pmJeg har sådan en til min Honda, den ligner en SV1000 på priiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiik når den står beskyttet....................... Klart at Honda'en er beskyttet når den ligner en SV1000... Der er sku da ingen der TØR stjæle en SV'er..
Citat fra: Batman efter Februar 04, 2009, 03:33:49 pmJeg har sådan en til min Honda, den ligner en SV1000 på priiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiik når den står beskyttet....................... Det farlige i den sætning er det at Hondaen ikke er bygget færdigt endnu, og ham der skal gøre det har SV1000, så drenge byd ind hvad i vil give for at der kommer en skævbenet CBR på gaden til sommer.