Forfatter Emne: Tillykke til Rask  (Læst 10951 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Jesper Jensen

• Sandt SVin
  • 2 renblodede bikerdøtre
    • http://www.jesperj.dk/pics
Re: Tillykke til Rask
« Svar #15 Dato: Marts 09, 2009, 03:14:40 pm »
PRYGLEFED Nissan!!!
- Jesper Jensen -
2007 - Triumph Daytona 675
2004 - SV650SK3 (Solgt)
1998 - ZX6R (Solgt)
Billige forsikringer? - skriv en PM og der kommer instrukser.

skurkenfradallas

• aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • Nu også med blåt øje...
« Svar #16 Dato: Marts 09, 2009, 05:17:29 pm »
PRYGLEFED Nissan!!!

Hvad sagde jeg  :lol: :whatever:

(... og ja - den er sygeligt fed)
Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

SVea

• Autonom
  • Sandt SVin
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
« Svar #17 Dato: Marts 09, 2009, 07:11:42 pm »
 :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:

Jeg kan sgu ikke huske om jeg har sagt tillykke, så nu gør jeg det under alle omstændigheder igen, selvom det er forsinket  :oops:
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

roadpilot

• Sandt SVin
  • Kvinder og motorcykler er sjovest nøgne....
« Svar #18 Dato: Marts 09, 2009, 08:39:45 pm »
:oops: :oops: :oops: :oops: :oops:

Jeg kan sgu ikke huske om jeg har sagt tillykke, så nu gør jeg det under alle omstændigheder igen, selvom det er forsinket  :oops:
også en herfra.. Held og lykke med turen... super ide med at fejre sig selv...
kilosvin med div udstyr...

skurkenfradallas

• aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
« Svar #19 Dato: Marts 10, 2009, 02:03:45 am »
Du Rask - hvornår kører du, må man kun køre den i Tyskland og kan de skaffe en til? Jeg kunne godt finde på at leje en og køre med i convoy hvis det er en dag jeg kan og du vil have selskab...  :angel:
Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Rask

• Sandt SVin
« Svar #20 Dato: Marts 10, 2009, 08:25:16 am »
Du Rask - hvornår kører du, må man kun køre den i Tyskland og kan de skaffe en til? Jeg kunne godt finde på at leje en og køre med i convoy hvis det er en dag jeg kan og du vil have selskab...  :angel:

Jeg ved faktisk ikke om man kun må køre i Tyskland med deres "Fun Cars" - de alm. udlejningsbiler må du godt køre i andre lande med - bare ikke i DK. Skal man igennem DK kan det dog gøres på en "transittilladelse", som du får hos politiet i fx Padborg ved indkørsel i landet  8)

He he - en convoy kunne sgu være nice - eller som i Days of Thunder, hvor der bliver kørt lidt race i et par udlejningsbiler  :mrgreen:.  Du får baghjul Skurk  :mrgreen:

SVEA: Du skrev på Fjæsbog  :wink:
« Senest Redigeret: Marts 10, 2009, 08:27:29 am af Rask »
Honda CBX 1000 "Super sport" 1981.

Mine ex´er:
Yamaha FZ6 2006
Suzuki SV 650 S K1
Suzuki GS 500 2003

skurkenfradallas

• aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
« Svar #21 Dato: Marts 10, 2009, 02:58:07 pm »

Jeg ved faktisk ikke om man kun må køre i Tyskland med deres "Fun Cars" - de alm. udlejningsbiler må du godt køre i andre lande med - bare ikke i DK. Skal man igennem DK kan det dog gøres på en "transittilladelse", som du får hos politiet i fx Padborg ved indkørsel i landet  8)

He he - en convoy kunne sgu være nice - eller som i Days of Thunder, hvor der bliver kørt lidt race i et par udlejningsbiler  :mrgreen:.  Du får baghjul Skurk  :mrgreen:

SVEA: Du skrev på Fjæsbog  :wink:

Ha ha ha ja, det kunne være fedt!

Dato?

Desværre kan man ikke købe "loss damage waviers" i tyskland så man er dækket ift. ALLE sakder ligesom man kan i USA og Canada  :D

Jeg skal også lige høre hvordan du har fået lov til at leje den - der står på siden at man skal have enten et tysk Mastercard/AMEX Platinum eller Gold. Jeg har et dansk MasterCard Gold - er det nok?
« Senest Redigeret: Marts 10, 2009, 03:20:00 pm af skurkenfradallas »

Rask

• Sandt SVin
« Svar #22 Dato: Marts 13, 2009, 07:26:39 pm »
Så fik jeg kørt 911  :lol:

Bilen blev hentet i Flensborg - turen gik til Louis i Kiel, for at shoppe lidt gejl til mc´en.

Uha det var fedt. Fed bil - det ene øjeblik total stille og rolig, bare drille rundt i byen - det næste øjeblik er den klar til race og tænder den helt af  8)

Og det var ik så dyrt endda:

Leje af bil...............................215 EUR (der løb ekstra km på...)
Benzin, Flensborg - Louis (Kiel)....36 EUR (7,4 km/l er sgu ok faktisk)
"Skrammel" købt hos Louis.........100 EUR
Ialt.......................................351 EUR - eller omkring 2.600 kr. inkl lir til Yamahaen.

Kanon dag - at leje en Porsche kan varmt anbefales  :twisted:

Fik godt nok baghjul af en SL 55 AMG (517 hk, 720 nm) på Autobahn :?

Billeder kan jeg ikke smide på - filerne er for store, hvad faen gør jeg?  :huh:

/Morten
« Senest Redigeret: Marts 13, 2009, 07:40:05 pm af Rask »
Honda CBX 1000 "Super sport" 1981.

Mine ex´er:
Yamaha FZ6 2006
Suzuki SV 650 S K1
Suzuki GS 500 2003