Som en af de lokale (farttosser) må jeg vist på banen..
Jeg kører aldrig på baghjul kunne under ingen omstændigheder finde på at køre 200 hvor der var så mange biler og udkørsler fra bebyggelse. Det er jo sindssygt.
Læg forresten mærke til hvordan han konsekvent hiver den på baghjul hver gang han passerer en bil - uhada der bliver boosted noget ego i den film!
Det er tåbeligt at køre på baghjul og så stærkt i myldretiden, men generelt set er bebyggelsen ikke helt så tæt i det område som man skulle tro og folk der bor er vant til en tung og til tider hurtigt trafik. Det er ikke kun motorcykler der kører stærkt der og sådan har det været en del år efterhånden.
Men none the less, det er stadig ikke smart gjort og især når man offentliggør det..
Og diskussionen om det er ham selv eller en anden - er vist kun for at politiet ikke skal komme ud og snakke med ham...
Det er da helt sikkert ham selv der kører
Det skal du ikke være helt så sikker på. Udover han ikke selv kører ZX-10 så har jeg også kørt med ham et par gange og så råddent har jeg ikke set ham køre, end bare være i nærheden af. Sidst hvor jeg var med, var det ude på små nærmest motardagtigeveje med 80-100 km/t, hvilket var noget af en prøvelse på en GSX1400(254 kg fuldtanket)
Men det skal da ikke kunne udelukkes at han laver den slags narrestreger når vi andre ikke er med..