Forfatter Emne: Banedage LAD VÆR!!!  (Læst 3545 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Lucky13

• Plastikrocker
Banedage LAD VÆR!!!
« Dato: Maj 25, 2009, 08:31:45 pm »
Sidste år var mig og to venner oppe og kører lidt bane på Anderstorp i to dage. Her hviste jeg godt hvad klokken var slåget, en bane cykel måtte købes. Men røg på sygedagpenge og det hele røg lidt til jorden.
Så var vi oppe og kører igen her den 18-20 og kunne godt mærke nu skulle der ikke kørers mere bane på en SV`ere. Så lørdag taler jeg en fyr på fyn der lige hvade to kava zx6rr til salg og vupti nu er jeg den glade ejer af en kava zx6rr fra o3 :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Så til alle jer der går og tænker på at prøve det der bane, LAD VÆRE! det er pisse dyr, farligt, vanedannende og pisse hammerne sjovt!

SVT K4 t=touring
Honda vfr 400 (nc30) fra 1991.
Lille 125 kina crosser med palde.
Kava zx6rr 03 banejern.
http://www.facebook.com/home.php?#!/group.php?gid=69694430250&ref=ts

Flemming L

• Sandt SVin
Re: Banedage LAD VÆR!!!
« Svar #1 Dato: Maj 25, 2009, 08:35:34 pm »
Sidste år var mig og to venner oppe og kører lidt bane på Anderstorp i to dage. Her hviste jeg godt hvad klokken var slåget, en bane cykel måtte købes. Men røg på sygedagpenge og det hele røg lidt til jorden.
Så var vi oppe og kører igen her den 18-20 og kunne godt mærke nu skulle der ikke kørers mere bane på en SV`ere. Så lørdag taler jeg en fyr på fyn der lige hvade to kava zx6rr til salg og vupti nu er jeg den glade ejer af en kava zx6rr fra o3 :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Så til alle jer der går og tænker på at prøve det der bane, LAD VÆRE! det er pisse dyr, farligt, vanedannende og pisse hammerne sjovt!

Det kan jeg godt skrive under på
 :innocent:
SV650S AK47 til gaden
Yamaha R6, 2008 til banen

Banditten

• Administrator
  • Sandt SVin
  • Tør øjnene og tag en kiks ;-)
    • Hvem er jeg så ...
« Svar #2 Dato: Maj 25, 2009, 09:10:57 pm »
Tillykke med den !!!! .... og det var på tide !!!! ... ses derude .... ;-)
xXx - Christian

GADEN: GSX-R1000 - K6, Gills, Sort kåbeglas, Raceundertail, Stålarmerede bremseslanger.
BANEN: Honda - Blå, Hvid og Sort med gummi på hjulene ;-)
http://www.performance-peek.com

Dakota

• Søndagskører
  • **
« Svar #3 Dato: Maj 25, 2009, 10:29:50 pm »
Helt enig! Jeg var også deroppe (kun onsdag dog) og har brugt alt for meget tid på at sidde og kigge efter bil/trailer og baneged... suk! :D

Lord Fungus

• Plastikrocker
  • If you run, you only die tired
« Svar #4 Dato: Maj 27, 2009, 07:50:57 am »
ok ...tak for rådet... :mrgreen: skal nok prøve at efterleve det.

Grand Danois

• Sandt SVin
« Svar #5 Dato: Maj 27, 2009, 10:18:14 am »
præcis af samme årsager jeg slet ikk tør prøve det - VED hvordan det ender  :mrgreen:
CBR600RR 08 med Akrapovic, Komplet Galfer skivesæt + pads, Hyperpro og lidt forskelligt Rizoma / Honda lir

Larsot

• Plastikrocker
« Svar #6 Dato: Maj 27, 2009, 02:25:23 pm »

Tak for advarslen

Jensen Danmark

• Plastikrocker
« Svar #7 Dato: Maj 27, 2009, 10:14:57 pm »
Ja det er stærkt vanedannende. Det er også derfor at jeg har købt en Gixxer til banen  :mrgreen:, og sælger gadecyklen.
“You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life.”

GSX-R 750 K7 baneged

sircajun

• Sandt SVin
  • >>> Z-Bull <<<
« Svar #8 Dato: Maj 27, 2009, 10:55:53 pm »
For sent med den advarsel, Sturup 1-2 August ER allerede bestilt / betalt  :innocent:
I don't care if your world is ending today
Because I wasn't invited to it anyway
You said I tasted famous, so I drew you a heart
But now I'm not an artist I'm a fucking work of art!

kent

• Sandt SVin
  • hold hovedet koldt og hjulne på vejen
« Svar #9 Dato: Maj 29, 2009, 06:38:48 am »
god fonøjelse, godt det ikke er mig :blink:
extraudstyr: TANKPAD m.m
nu med 3 x Skoda til regnvejr