Forfatter Emne: Punkteret.....  (Læst 2998 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Big G

• Sandt SVin
  • se mig, spasser.....
Punkteret.....
« Dato: Maj 25, 2009, 10:22:26 pm »
satans osse.....den begyndte at sejle kraftigt, lige efter at jeg havde forladt motorvejen, på en TEMMELIG frisk tur :innocent:

flad på baghjulet.

Fuck det, jeg skal bare bruge cyklen fredag morgen, og er derfor ikke så tryg ved online-tysker-dæk-shopm da jeg ikke vil risikere noget fuck-up i posten.

Jeg vil have et Dunlop Sportmax Roadmart på, nogen der kender en der kan sælge et til fornuftig pris, evt med montering.

Enten østjylland, fyn eller sjælland. Jeg har ikke planlagt nogen nordjyllandstur, eller sønderjyllandstur denne uge.

Jeg har også overvejet et Metzler Sportec M3, men jeg tror jeg slider det fladt da min datter og jeg planlægger en uge i Sverige (=1000 km uden nævneværdig nedlægning). Men hvis der er nogen der mener det holder til det uden at blive firkantet, kan det også bruges.
KiloSVin K7 nøgent, VZ800 Marauder 1999 Chrommonster....

Jannik

• Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
Re: Punkteret.....
« Svar #1 Dato: Maj 25, 2009, 10:25:22 pm »
Husk på turen at puste godt med luft i så det ikke bliver så slidt af ligeud. (eks 2,9 bar)
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

Damage

• Gæst
« Svar #2 Dato: Maj 26, 2009, 08:54:03 am »
Jeg kører med Metzler Sportec M3 og har kørt ca. 3000 km på det inc. en banedag og det er ikke nedslidt eller firkantet. Jeg er godt tilfreds med det.

Big G

• Sandt SVin
  • se mig, spasser.....
« Svar #3 Dato: Maj 26, 2009, 09:27:07 am »
Husk på turen at puste godt med luft i så det ikke bliver så slidt af ligeud. (eks 2,9 bar)
Tak for tippet...

Rene T: tror du jeg kan undgå et firkantet dæk ved at pumpe det hårdt som Jannik foreslår? Eller er det så meget blødere end touringdæk?

Big G

• Sandt SVin
  • se mig, spasser.....
« Svar #4 Dato: Maj 26, 2009, 12:59:00 pm »
Så fik jeg lige monteret et M3....og til en orientering kan det godt betale sig at ringe lidt rundt.

CVP i Horsens.....2165.-  :shock:
Pitværkstedet.....1614.-  :P

næste gang vil jeg dog have det Dunlop på, men det bliver en online bestilling, jeg har ikke kunnet finde nogle værksteder der har det...

Gertsen

• Sandt SVin
« Svar #5 Dato: Maj 26, 2009, 02:15:17 pm »
Så fik jeg lige monteret et M3....og til en orientering kan det godt betale sig at ringe lidt rundt.

næste gang vil jeg dog have det Dunlop på, men det bliver en online bestilling, jeg har ikke kunnet finde nogle værksteder der har det...
Så kunne du da lige have kigget forbi... kørte du zigzag udenom dråberne???
SV 650 S - SOLGT - MCG: HER for at gå til MotorCykelGalleriet

Big G

• Sandt SVin
  • se mig, spasser.....
« Svar #6 Dato: Maj 26, 2009, 03:34:20 pm »

Du var vel på arbejde......kørte lige forbi Hammel.

Zig-zag....nej....eftersom jeg jo var punkteret, var jeg i bil  :loser:

Gertsen

• Sandt SVin
« Svar #7 Dato: Maj 26, 2009, 04:11:26 pm »

Du var vel på arbejde......kørte lige forbi Hammel.

Zig-zag....nej....eftersom jeg jo var punkteret, var jeg i bil  :loser:

Ja okay - dumme mig. Meen har konen ikke også en cykel...

Det eneste arbejde jeg laver lige for tiden er sgu at lægge fliser herhjemme. Men det bliver heller ikke til så meget.
SV 650 S - SOLGT - MCG: HER for at gå til MotorCykelGalleriet

Damage

• Gæst
« Svar #8 Dato: Maj 27, 2009, 09:04:18 am »
Tak for tippet...

Rene T: tror du jeg kan undgå et firkantet dæk ved at pumpe det hårdt som Jannik foreslår? Eller er det så meget blødere end touringdæk?

M3 er ikke et touring dæk, men det er et sportsdæk som får rigtig god kritik for at kører mange km. Og...ja, jeg ville gøre som Jannik skriver, det hjælper en del på det især hvis du kører med en bag på!  :thumbsup:

Grand Danois

• Sandt SVin
« Svar #9 Dato: Maj 27, 2009, 10:16:33 am »

[/quote]

M3 er ikke et touring dæk, men det er et sportsdæk som får rigtig god kritik for at kører mange km. Og...ja, jeg ville gøre som Jannik skriver, det hjælper en del på det især hvis du kører med en bag på!  :thumbsup:
[/quote]

X2
CBR600RR 08 med Akrapovic, Komplet Galfer skivesæt + pads, Hyperpro og lidt forskelligt Rizoma / Honda lir

Big G

• Sandt SVin
  • se mig, spasser.....
« Svar #10 Dato: Maj 27, 2009, 10:43:12 am »
Perfekt, takker.

Så er det jo det rigtige jeg har fået på  :wink:

Rolignu

• Søndagskører
  • **
« Svar #11 Dato: Maj 27, 2009, 10:48:57 pm »

Jeg er næsten sikker på at Point-s har Dunlop roadsmart, men de er rævedyre med deres mc-dæk
Rød SV1000Nk4

Kør ikke hurtiger end din gardian engel kan flyve