Svriders nær dig? tjek kortet:http://www.svrider.dk/forum/index.php?action=googlemap
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Citat fra: Sveas glædespige fra Jylland efter Juni 30, 2009, 12:08:29 pmHar engang set en gut i shorts, wifebeater, badesandaler, hjelm og hansker.. Sikkerhed i høj klasse.. Personligt så kører jeg ikke uden hjelm, rygskjold, læderjakke og hansker.. for det meste også med støvler, men den ka' da smutte hvis man bare liiiiiige skal ned i byen Hvad er det - en "konetæsker"?
Har engang set en gut i shorts, wifebeater, badesandaler, hjelm og hansker.. Sikkerhed i høj klasse.. Personligt så kører jeg ikke uden hjelm, rygskjold, læderjakke og hansker.. for det meste også med støvler, men den ka' da smutte hvis man bare liiiiiige skal ned i byen
Citat fra: Rask efter Juli 01, 2009, 01:58:25 pmCitat fra: Sveas glædespige fra Jylland efter Juni 30, 2009, 12:08:29 pmHar engang set en gut i shorts, wifebeater, badesandaler, hjelm og hansker.. Sikkerhed i høj klasse.. Personligt så kører jeg ikke uden hjelm, rygskjold, læderjakke og hansker.. for det meste også med støvler, men den ka' da smutte hvis man bare liiiiiige skal ned i byen Hvad er det - en "konetæsker"? Det er sådan en her:Undertrøjen, altså - jeg tror ikke Onslow tæver andet end fjernsynet og vennerne på pubben
Selv om jeg elsker Onslow, synes jeg godt du kunne have valgt et mere.. illustrativt billede: :p(Onslow er i øvrigt mit ny facebookprofilbillede)
Citat fra: pingo efter Juli 01, 2009, 02:20:06 pmSelv om jeg elsker Onslow, synes jeg godt du kunne have valgt et mere.. illustrativt billede: :p(Onslow er i øvrigt mit ny facebookprofilbillede)Sjovt, nu er Keeley Hazell mit nye facebookprofilbillede
Har engang set en gut i shorts, wifebeater, badesandaler, hjelm og hansker.. Sikkerhed i høj klasse..
Citat fra: Sveas glædespige fra Jylland efter Juni 30, 2009, 12:08:29 pmHar engang set en gut i shorts, wifebeater, badesandaler, hjelm og hansker.. Sikkerhed i høj klasse.. Tror også jeg så en magen til her i weekenden.. nujee, det må have været koldt at køre når solen er gået ned :p
Citat fra: GreenDevil efter Juli 01, 2009, 11:53:44 pmCitat fra: Sveas glædespige fra Jylland efter Juni 30, 2009, 12:08:29 pmHar engang set en gut i shorts, wifebeater, badesandaler, hjelm og hansker.. Sikkerhed i høj klasse.. Tror også jeg så en magen til her i weekenden.. nujee, det må have været koldt at køre når solen er gået ned :p ham du så mikkel ham så jeg vist også, er det ikke ham på den der grønne ZX6R som har får vane at smide den i tide og utide ????