Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Længre ture så kører jeg i dragging jeans (har ikke læder/tekstil bukser).. har også været ned og kurre på/i dem.. ingen problemer.. De overlevede og jeg havde en øm hofte
Jeg tror det er en afgørende faktor om man pendler på sin MC - og det gør jeg aldrig i og med jeg har værkstedet med hjem i firmabilen.Jeg sidder kun på cyklen når jeg skal køre seriøst, så jeg har ALTID (den slags altid der virkelig ER altid) fuldt udstyr på...
Citat fra: Sveas glædespige fra Jylland efter Juni 30, 2009, 12:04:59 pmLængre ture så kører jeg i dragging jeans (har ikke læder/tekstil bukser).. har også været ned og kurre på/i dem.. ingen problemer.. De overlevede og jeg havde en øm hofteHov ! ! Har du ligefrem testet dine Draggin Jeans, på den hårde måde Hvor voldsom var testen ?Jeg tror at en lille beretning om den test, vil være voldsomt interessant for alle os der kører med dem, og måske endnu mere for dem der overvejer dem.So spill it
Det var nu ikke med vilje at jeg testede dem, men takket være en møjunge så blev jeg nød til det. Ved ikke helt om den ka' gå som test.. Det var på vej hjem fra Skagen sidste år hvor der regnede øv-meget.. komme med 50-55 km/t inden i byen (har vidner på at jeg ikke kom stærkt!) og en bil trækker ud fra en sidevej.. med manglende erfaring så blokkerer jeg baghjulet og efter lidt slinger i valsen så smider den bagdækket og jeg glider en 20-25 m.. men jeg har aqua-planet hen over det hele for der er ikke en eneste skramme på mit regntøj og mine jeans er der intet at se på..