Der er installeret Tapatalk plugin, så alle jer med smartphones kan besøge SVRider.dk lige meget hvor i er!
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Tak tak allesammen Jeg vendre tilbage senere med hvordan dagen er gået, til at starte med ligner den sku alle andre torsdage....Jeg tror sgu det ender med at blive ligesom sidste år, der sad jeg og nød pils for mig selv Men der er jo også lige en campingvogn der skal gøres klar til sommerfesten
Er jo lige her i Brøndby og på et eller andet tidspunkt får jeg vel fri.
Citat fra: Flemming L efter September 10, 2009, 01:30:23 pmEr jo lige her i Brøndby og på et eller andet tidspunkt får jeg vel fri.Du er hjertens velkommen til at se mig tømme campingvogn.... Der skal nok være en kold
Jeg var forbi ved 22 tiden - der var den campingvogn stadig ikke tømt - Hvad har i to lavet hele eftermiddagen, Olfert og Flemse ?
Citat fra: Nikolaj efter September 11, 2009, 09:27:59 amJeg var forbi ved 22 tiden - der var den campingvogn stadig ikke tømt - Hvad har i to lavet hele eftermiddagen, Olfert og Flemse ? Drukket øl, drømt os tilbage til Anderstorp, varmet gamle løgnehistoier op til på Lørdag osv. Den bliver tømt i eftermiddag Jeg fik golfsko i føsdasgave af familien, heldigvis er de camoufleret som alm.kondisko, så man ikke ligner en bøsse Mangler stadig en sixpence
Golfsko, hvad er der galt med banedage, benzin, dæk, og alt det andet uundværlige fremfor camouflage-sko ??
Citat fra: Flemming L efter September 11, 2009, 10:42:37 amGolfsko, hvad er der galt med banedage, benzin, dæk, og alt det andet uundværlige fremfor camouflage-sko ??Ikke en dyt Når jeg nu vinder i lotto, booker jeg samtlige banedage hos KJ. Team trackday, RPM, R4Fun, Forårstræning sydpå osv. Og det bliver på en 1098R, og den har jeg så 2 af. En med slicks og en med regnvejrsdæk.......... aaahhh det er gratis at drømme