Hej SV'ere, Gutter, Gutinder og andet godtfolk
Som jeg har talt lidt med nogle af jer gutter om, så er jeg ved at starte et MC-væksted og det vil jeg selvfølgelig gerne vise jer hvor ligger..
Så jeg holder Åbent "Hus" / Værksted lørdag d. 10 september Fra kl 11 - 15
Jeg holder til på Rosklidevej 173 Oppe sundby - Frederikssund.
jeg vil selvfølgelig også give lidt til ganen og maven,
så kom og få en sodavand/ Øl/ kaffe/kage og hvis bare vejret er nogenlunde vil jeg også grille nogle pølser m. brød
Jeg har en idé og drøm om at ha mit eget MC værksted, Importere MC og sælge dem, lave alm. service og rep. af maskiner.
Til at starte med vil almindeligt service og rep. af mc være det jeg vil slå mig ned på. Og hovedsagligt Japanske mærker
Dette kunne indeholde Dækskift incl afballancering, olie skift incl filter, renovering af forgaffel evt m. olie og/el nye fjedre. skifte bagdæmper (SV relateret)
nyt kædekit, kobling, pakninger osv. altså stort set alt af mekanisk slid på maskinen.
Begynder vi at skal åbne motoren sker det efter aftale. (har dog allerede en gixxer 400 stående med ødelagt plejlstangsleje, der skal laves)
Da jeg er uddannet elektriker kan jeg formegentlig have en fordel ved el-problemer (ja ja, jeg ved godt jeg har en løs forbindelse i baglygten.. og det skal nok blive lavet inden)
Værkstedet.. ja, det er faktisk bare en garage på 22 kvm, jeg har sat i stand med værkstedsbord osv. forholdene er knap så store, men jeg skal jo starte et sted
jeg vil blive glad hvis jeg sådan nogenlunde ved hvor mange der kommer, men det er der nok nogen der skal lave en tråd om

Og tag endelig venner, veninder og bekendte med, ALLE er velkommen

MVH Alex -
ALEX MC