Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Hvis jeg bare havde en kværn og et kort
Hmmm... så kan i sku bare blive fri...
Der er altså nogle, som skal sørge for at holde din side af vejen i sving, ergo må vi arbejde en gang imellem, ville da klart hellere have været ude at skræmme livet af de lokale(lissom i tirsdags hvor du jo ikke dukkede op )Nå tilbage til arbejdet maskinerne kalder
Det er da heller ikke fordi jeg har lyst til at være fri, men kinderoverraskelsen forlanger godnat historier på det tidspunkt...
jeg tror bare at jeg skal sove når mine børn sover, det er ellers fedt vejr til en køre tur.
Citat fra: SVeaDet er da heller ikke fordi jeg har lyst til at være fri, men kinderoverraskelsen forlanger godnat historier på det tidspunkt...Citat fra: A.P.jeg tror bare at jeg skal sove når mine børn sover, det er ellers fedt vejr til en køre tur. GODT jeg ikke har børn, for de tager da for meget fritid...
a="JannikCitat fra: A.P.jeg tror bare at jeg skal sove når mine børn sover, det er ellers fedt vejr til en køre tur. GODT jeg ikke har børn, for de tager da for meget fritid...
Ja de tager noget tid