Der er installeret Tapatalk plugin, så alle jer med smartphones kan besøge SVRider.dk lige meget hvor i er!
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Freno, du spilder min tid
Jeg sagde ikke rigtig noget, da jeg så den... Jeg siger sjældent noget når jeg bare sidder alene, men jeg tror jeg så nogenlunde sådan ud da jeg endelig så dem... (Dog knapt så gul i ansigtet)
Det skulle du da lige have taget et billede af... så kunne du være kommet med i powerpointen...
Citat fra: FrenoDet skulle du da lige have taget et billede af... så kunne du være kommet med i powerpointen... Der skal nok komme et tidspunkt i aften, hvor jeg kommer til at se sådan ud igen... Og hvis min lever bukker under for presset, så kan det ske, at jeg endda også bliver gul i hovedet
Ja ja så kommer du også til at stå godt til cyklen.
Citat fra: FrenoJa ja så kommer du også til at stå godt til cyklen. Jeg står godt til enhver cykel uanset farve
Det er ikke sundt at side og drikke alene – så må du gå ned i AA og få en kop kaffe
Citat fra: BongersDet er ikke sundt at side og drikke alene – så må du gå ned i AA og få en kop kaffe Bongers jeg ved næsten hvor du bor, så hvis det pludselig banker på, så håber jeg du står klar med kaffe og evt. en citronmåne...Jeg skal jo heller ikke drikke alene Jeg lokkede Alex med piger i uniform og øl I andre må jo ikke komme ud og lege