Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Nogen der kommer for egnen omkring Skørping /Rold Skov / Rebild bakker ??Jeg skal der over i weekenden - og vil gerne vide lidt om området (ved godt at det er en dumt spørgsmål )
Jeg bor da også i nærheden Der er mange fine veje! Hvis du er på cykel, må du da sige til - så hitter vi på noget..
Ville bare høre om der er mange bakker i det område... og om Rebil bakker er store, stjele og breder sig over et stort område
Men se dig for, udsynet er elendigt og der kommer en del turist busser der ikke holder deres vejbane.
Citat fra: BrianSMen se dig for, udsynet er elendigt og der kommer en del turist busser der ikke holder deres vejbane. Jeg ville gerne havde taget SV - men skal have alt for mange ting med øv... køre vejene lyder eller gode efter jeres beskrivelse... kunne være godt med en fælles tur..
men nej - jeg skal røre mig fysisk i de bakker - men har fundet en lokal løber - der har forsøgt at beskrive området for mig... lyder som om der er nogen seriøse bakker - når man kun har valby bakke at sammenligne med...
En lokal løber
Er der noget hedelandskab der over ??
Men ring da til turist informationen i Skørping /Rebild (Ved ikke hvor den ligger).
Det lyder som en spejdertur?