Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Er det så i dit eller konens navn den står i?
Da i er gift, får du automatisk hendes anciennitet, så betyder ikke noget du ikke er over 30 så længe hun er det Så til alle de unge fyre, ud og find jer en gammel hejre
Citat fra: Claus m efter Marts 19, 2010, 07:58:45 amDa i er gift, får du automatisk hendes anciennitet, så betyder ikke noget du ikke er over 30 så længe hun er det Så til alle de unge fyre, ud og find jer en gammel hejre Mjah, HM har ikke meget anciennitet - så hun har fået mine 10 år da vi flyttede sammen - men hun har alderen med sig
Mjah, HM har ikke meget anciennitet - men hun har alderen med sig
En ting er prisen, hvad med selvrisiko både ved styrt og tyveri, præmiestigning ved skade, og alle de andre variable som har betydning når man sammenligner priser.Umiddelbart lyder 3600 nu som en ret god pris, hvis ingen af de ovenstående laver rod i det
Citat fra: Flemming L efter Marts 19, 2010, 12:37:16 pmEn ting er prisen, hvad med selvrisiko både ved styrt og tyveri, præmiestigning ved skade, og alle de andre variable som har betydning når man sammenligner priser.Umiddelbart lyder 3600 nu som en ret god pris, hvis ingen af de ovenstående laver rod i detSelvrisko ved styrt på MC er 6100 - friskade - aner ikke om det er 10 eller 20% ved tyveri.3600 for en bike i supersport-klassen ER meget billigt
det er satme et super forsikrings selskab det der trekroner, jeg kan så ikke få min forsikret der, før jeg bliver 40 og så koster den 18 klik om året
Citat fra: claus 1000 exmc efter Marts 26, 2010, 09:57:00 amdet er satme et super forsikrings selskab det der trekroner, jeg kan så ikke få min forsikret der, før jeg bliver 40 og så koster den 18 klik om året Dejligt med en (som altid fristes jeg til at sige) positiv tilbagemelding - God weekend, beklager at jeg har måttet tage 15min af din tid som du brugte i telefonen.
Hvad beder I om at få forsikret til 20K/året?, hvor mange skader har i lavet inden for de sidste 14 dage og står der 1992 på jeres dåbsattest?