Der er installeret Tapatalk plugin, så alle jer med smartphones kan besøge SVRider.dk lige meget hvor i er!
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Næh kom også lidt som et chok for mig, og så ikke ret langt fra mit arbejde... Men det er vel egentligt også hendes hemmelige identitet..
Citat fra: FrenoNæh kom også lidt som et chok for mig, og så ikke ret langt fra mit arbejde... Men det er vel egentligt også hendes hemmelige identitet..Der er meget i ikke ved om mig drenge
Lad høre.. er med på en lytter... Køre du rundt, i ly af mørket og hjælper folk, som har glemt deres dykkerdragter?
Citat fra: FrenoLad høre.. er med på en lytter... Køre du rundt, i ly af mørket og hjælper folk, som har glemt deres dykkerdragter? Det med at du er med på en lytter, den lader jeg lige ligge lidt endnu Men det med dyk er jo ren og skær undercover.... Det er hemmeligt hvad jeg har i bilen...
Citat fra: SVeaCitat fra: FrenoLad høre.. er med på en lytter... Køre du rundt, i ly af mørket og hjælper folk, som har glemt deres dykkerdragter? Det med at du er med på en lytter, den lader jeg lige ligge lidt endnu Men det med dyk er jo ren og skær undercover.... Det er hemmeligt hvad jeg har i bilen...Lader det ligge.. tsk tsk så du lader mig hænge i luften af spænding... dybt skuffet.. Hmm hemmeligt.. ja hvad kan der mon gemme sig inden i sådan en kasse.. gætter umiddelbart på mere rust, end det der er udenpå.