Hej Allesammen.
Jeg er lige blevet gjort opmærksom på at der desværre er en af vores pulver slukkere , der er blevet fyret af ved vores julefrokost i klubben! -eller i hvert fald er seglet blevet brudt, og gassen er gået af flasken om man vil. (der er ikke umiddelbart nogen tegn på at flasken er fyret af, så med mindre den er blevet brugt ude på gaden er det bare seglet der blev brudt! Jeg er først blevet gjort opmærksom på dette her til aften, da jeg lige er kommet hjem fra ferie.
Dette bevirker dog at flasken skal byttes (genopfyldes)
Jeg var ude og tage flasken fra en af gæsterne ved festen, da der var en der løb rundt med den ude på værkstedet... Jeg mener at vide hvem jeg tog den fra, men det er jo ikke ensbetydende med at det var denne person som har fyret den af! Er der nogen der har set noget, eller nogen der vil vedkende sig dette?! Jeg er blevet bedt om af klubben,at erstatte flasken. Jeg ved ikke hvad dette koster, men Brian Svensson (gazelle) har lovet at finde ud af om han evt kan få det gjort billigt!
Giv venligst lyd fra jer, da jeg vil være ret ked af at stå med denne regning selv...
På forhånd tak
Kennet