Hej.
Ja så havde min nye sv 650s k9 lige rundet 1200 km og så skete det værst tænkelige. Jeg havde parkeret den i morges og kom tilbage 5 timer senere, hvor den lå væltet. Jeg syntes ellers selv jeg have parkeret den godt og den var synlig, men det havde jeg så ikke alligevel.
Front kåben har fået 2 store revner, som jeg er sikker på ikke kan laves, højre blinklys er smadret, bagbremse pedalen er bøjet og passager håndtaget er ridset.
For satan da og jeg er bare så pisse øm om den kære motorcykel. Men tror jeg var heldig, hvis man da kan sige det, da den lå væltet oven på en halv EU-palle, så stellet og tanken har ikke fået nogen ridser. Kunne se den var blevet slebet et par meter, nok også derfor bremsepedalen er bøjet og passager håndtaget er ridset. Hvorfor fanden stopper man ikke med at bakke når man rammer ind i noget.
Der var selvfølgelig ingen der havde set noget, pisse irreterende.
Men vil høre om der er nogen der kan hjælpe mig med at finde en ny front kåbe i sort og hvad prisen ca. er for en sådan en. Jeg er i gang med at lede på nettet, men kan ikke rigtig finde noget, ved heller ikke hvad det hedder på engelsk. Ved heller ikke om det er muligt at rette bremsepedalen ud, den er blevet ret u-formet.
Håber der er en venlig sjæl der vil hjælpe.