Forfatter Emne: Køb af gps  (Læst 1872 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

SVenden

• Søndagskører
  • **
Køb af gps
« Dato: Maj 03, 2010, 10:14:20 pm »
jeg er ved at købe gps men jeg ved ikke om det skal være tomtom rider 2 eller garmin zumo 660 er der nogen der har erfaring med dem og hvad der er godt (louis har tilbud på tomtom med headste)?? :whatever:

TOB

• Sandt SVin
  • Live to Ride - Ride to Live
Sv: Køb af gps
« Svar #1 Dato: Maj 04, 2010, 12:04:50 am »
Måske skulle du også tjekke denne ud: http://www.bike.dk/content/2865/
You haven't lived until you've accelerated hard out of a corner on a Suzuki SV1000S

Damage

• Gæst
« Svar #2 Dato: Maj 04, 2010, 07:59:43 am »
jeg er ved at købe gps men jeg ved ikke om det skal være tomtom rider 2 eller garmin zumo 660 er der nogen der har erfaring med dem og hvad der er godt (louis har tilbud på tomtom med headste)?? :whatever:

Jeg har en TomTom Rider 2 SE, og jeg er rigtig glad for den. Jeg bruger den både til MC og bil.  :thumbsup:

ALsv1000S

• Søndagskører
  • **
« Svar #3 Dato: Maj 05, 2010, 06:52:17 pm »
Jeg har en zumo 660. Bruger den på mc'en og i bilen.
Er glad for den!

Bilholder og MC holder fulgte med. Holderen til MC'en egner sig bedst til montage på en N model eller evt, S med Superbike kit.

André

ANDERSHP

• Roadracer
« Svar #4 Dato: Maj 06, 2010, 09:47:12 am »
Jeg rejser meget i forbindelse med mit arbejde, og har Garmin Zumo - den bruger jeg både i min egen bil og tager også holderen med sammen med ekstra strømkabel til udlejningsbiler. I fritiden bruger jeg den så på mit nøgne kilosvin - kan kun sige at den virker perfekt. Den kan endda mærke når den sidder i MC-holderen og tilpasser skærmens knapper til at man har handsker på og begynder at tælle kilometer og advarer så når du skal tanke. Man lægger selv afstanden ind, hvornår den skal give lyd fra sig, men det er en OK feature, da der bare dukker et symbol for tank op på skærmen - det trykker man på og så finder den nærmeste tank.
Drengerøve har ingen alder!!

SVenden

• Søndagskører
  • **
« Svar #5 Dato: Maj 07, 2010, 09:02:00 pm »
tak for jeres meninger :afro: