Forfatter Emne: Så glædede man sig til at komme ud og køre med drengene, men...  (Læst 2742 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Smith

• Roadracer
Men så trækker møderne på arbejdet selvfølgelig ud. Hvad gør man? Skynder sig hjem og finder sv'eren frem, måske man kan hægte sig på turen senere. Af med garagen, men hov...
En eller anden fulderik  :club: har fandme lagt sig ind over sv'eren, så sidespejlet er klappet ind. Men det har åbenbart været en tyksak af en fulderik, for hele kåbeglasset og rammen bag frontkåben sidder skævt :x Jeg undersøger om den har været nede at ligge, men puha, heldigvis ikke.
Tilgengæld har en eller anden idiot bakket ind i bremsepedalen, så armen er - lad os kalde det custom design. GOD DAMNIT :rant:
F*** jeg var gal. Har brugt det meste af aftenen på at få rettet fronten ud, heldigvis er ingen kåbedele da flækket, og har ikke fundet nogle ridser. Så det er trodsalt "heldigt" sluppet.
MEN #*@%$"!!!  :rant: :club: :rant: :brok:

Håber i havde en hyggelig tur fra Ikea Tåstrup :) ØV!

PeterZ

• Roadracer
  • Mc-mekanikeren
    • Min mc
Sv: Så glædede man sig til at komme ud og køre med drengene, men...
« Svar #1 Dato: Juni 03, 2010, 01:11:24 am »
Nej hvor nederen, føler sku for dig, det er da alt for latterligt og så især når man lige troede man skulle ud og hygge nogle folk er da bare nogle fjolser.. Øvøv!

Vi havde en hyggelig tur, tjek evt, billeder: http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=12302.msg144955#new

Håber så at se dig næste gang..  :wink:

Mvh
Peter.
Gaden: Sv1000s - Fuldkåbe - Hugger - ERMAX undertray med blink - Egosæde - Pazzo Racing greb - Yoshimura - Pipercross stage2 - Rizoma zero11, og lidt til.

Banen:  Gsxr 750 - öhlins bagdæmper - öhlins styrdæmper -  powercomander - kn filter - mm.

Mads

• Sandt SVin
    • AMRacing.dk
« Svar #2 Dato: Juni 03, 2010, 08:56:15 am »
Fandme sur røv!  :thumbsdown:

Men det lyder underligt, at der både har været en der har ligget oven på cyklen, og så at der er en der har bakket ind i cyklen? :? Ikke for, at være pessimistisk, men er du sikker på, at den ikke har været nede at ligge? Evt. på modsatte side?

Hygge
Til gaden: SV 650 N fra 1999 - se mere her

Til banen: ZX6R - se mere her

Per

• Sandt SVin
  • ...det dejlige SVin....
« Svar #3 Dato: Juni 03, 2010, 09:06:07 am »
Howdy........ :rant: :brok: :thumbsdown: :club:   pisseærgeligt at du ikke kunne komme med.... og sur røv med kværnen......

Håber at alt kommer på plads uden store mønttab....

Hilsen Per
Vejen: RØD SV1000S - HALVKÅBE - PLOV -HUGGER - BLUEFLAME DUAL PORT - KN FILTER - GEARET

Banen: Suzuki GSXR-750 med Öhlins Lir m.m

Synes godt om : http://team-trackday.com/

Smith

• Roadracer
« Svar #4 Dato: Juni 03, 2010, 09:15:58 am »
Jeg fatter heller ikke en snus af hvad pokker der er sket  :? Bremsepedalen kan i se på billedet. Trædefladen peger desuden ca 2cm opad. Jeg fik ikke taget noget billede af frontkåben inden jeg gik igang med at skille den ad, men den så lidt sløj ud den lille fyr :( Rammen blev dog rettet op med et solid stykke jernrør (du ved aldrig hvornår du får brug for et jernrør!), så det kan nok ikke ses hvis man ikke ved det.

Men det er da altid noget at man ikke gik glip af en fed tur  :x

edit: og nej, der er heldigvis ikke en skramme at se andre steder, al plastik og lak ser intakt ud. Phew!

Big G

• Sandt SVin
  • se mig, spasser.....
« Svar #5 Dato: Juni 03, 2010, 05:02:13 pm »
(du ved aldrig hvornår du får brug for et jernrør!),
netop, sådan et skal man ALTID ha i baglommen  :mrgreen:

(Terkel i knibe, hvis der sgu være en enkelt månemand til stede)
KiloSVin K7 nøgent, VZ800 Marauder 1999 Chrommonster....

Per

• Sandt SVin
  • ...det dejlige SVin....
« Svar #6 Dato: Juni 03, 2010, 08:48:02 pm »
(du ved aldrig hvornår du får brug for et jernrør!),
netop, sådan et skal man ALTID ha i baglommen  :mrgreen:

(Terkel i knibe, hvis der sgu være en enkelt månemand til stede)
:lmao:
Vejen: RØD SV1000S - HALVKÅBE - PLOV -HUGGER - BLUEFLAME DUAL PORT - KN FILTER - GEARET

Banen: Suzuki GSXR-750 med Öhlins Lir m.m

Synes godt om : http://team-trackday.com/

Smith

• Roadracer
« Svar #7 Dato: Juni 18, 2010, 09:52:25 pm »
ARG!
Nu har jeg lige fået en seddel på tanken om en gut jeg skal have fat i imorgen, da min kære sv'er åbenbart har "stået op ad" hans bil ved episoden  :x
Jeg frygter lidt at jeg nu kommer til at hænge på min klamme selvrisiko på 8.000 klik, hvis min forsikring skal dække en evt. bule i hans bil. Er der nogen der har erfaring med hærværks-sager hos IF??? Any one please?? Jeg synes ikke hærværk egentlig står beskrevet i min police  :?

Øv noget pis-fis, havde lige lagt sagen bag mig :(

NielSV650

• Sandt SVin
  • Skal du ha flødeskumsoverskæg??
« Svar #8 Dato: Juni 19, 2010, 12:16:38 am »
ARG!
Nu har jeg lige fået en seddel på tanken om en gut jeg skal have fat i imorgen, da min kære sv'er åbenbart har "stået op ad" hans bil ved episoden  :x

SURT! Men kan han bevise det? Eller prøver han at tørre en bilka-bule af på en anden end ham selv?  :?
Niels :-)
S FAU himmelblau - Madam Blå mk. II  <<<---- I LOVE YOU 4EVER!
Solgt og totalskadet :-(

c3

• Plastikrocker
« Svar #9 Dato: Juni 19, 2010, 09:55:37 am »
ARG!
Jeg frygter lidt at jeg nu kommer til at hænge på min klamme selvrisiko på 8.000 klik, hvis min forsikring skal dække en evt. bule i hans bil. Er der nogen der har erfaring med hærværks-sager hos IF??? Any one please?? Jeg synes ikke hærværk egentlig står beskrevet i min police  :?

Øv noget pis-fis, havde lige lagt sagen bag mig :(

Hvor lang tid var han lige om at komme med den seddel? Altså på mig virker det som om det er rimelig lang tid efter du opdager skaden... Virker skummelt.

TOB

• Sandt SVin
  • Live to Ride - Ride to Live
« Svar #10 Dato: Juni 19, 2010, 09:58:39 am »
Han er sq da bakket ind i den så den er tiltet og har stået lænet op af hans dyt. Nu forsøger han så at tørre det af på dig med, at den mirakuløst er væltet ind i hans bil  :innocent:
You haven't lived until you've accelerated hard out of a corner on a Suzuki SV1000S

SVinke

• Plastikrocker
  • the devil rides with me
« Svar #11 Dato: Juni 19, 2010, 02:49:31 pm »
han kan sgu ikke bevise noget. du må endelig ikke gå med på den vogn der. man kan da heller ikke komme så lang tid efter og lægge en seddel. nej du den går ikke i min bog.  :hand:
Til vejen: Hmm ja når de skide forsikringsfolk får taget sig sammen til at smide nogle penge ind på min konto en SV 650 Oldschool

Tidligere cykler: GSR 600 K8
                         Husqvarna te 610. 1994

Smith

• Roadracer
« Svar #12 Dato: Juni 19, 2010, 04:43:40 pm »
Som i alle siger, det er lige det jeg også tænker. Jeg skal mødes med ham i morgen eller mandag, men jeg skal lige have is i maven, så han netop ikke tørrer en bilka bule af på mig!