Der er installeret Tapatalk plugin, så alle jer med smartphones kan besøge SVRider.dk lige meget hvor i er!
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
...Meneee - Hvordan finder jeg jer? (Har jo kun set Havenissen, nyg og Coyote indtil videre)
-og hvordan skal det forståes SVea? ..skal vi blot vente spændt til i morgen??
Citat fra: Dommeren-og hvordan skal det forståes SVea? ..skal vi blot vente spændt til i morgen?? Jeg mente vist bare at jeg nok ligner en pige lidt mere end Havenissen, Coyote og nyg gør B2 har hentydet til at jeg godt kunne være Bongers søster, vi har aldrig fundet ud af vores relation endnu dog. Mon jeg så ligner en mindre bonderøvsagtig udgave af ham???
Citat fra: SVeaB2 har hentydet til at jeg godt kunne være Bongers søster, vi har aldrig fundet ud af vores relation endnu dog. Mon jeg så ligner en mindre bonderøvsagtig udgave af ham???En mindre bondebøvsagtig udgave
B2 har hentydet til at jeg godt kunne være Bongers søster, vi har aldrig fundet ud af vores relation endnu dog. Mon jeg så ligner en mindre bonderøvsagtig udgave af ham???
men det ville vist konflikte lidt med den PM, hvor du spørger om du må sidde bagpå... kan jeg få betænknings tid til i morgen kl. 17
Ville bare lige komme Nikolaj i forkøbet, og.....
Ja ja, er han ik på ferie din fusker...... så er det jo ingen sag at tørrer busaen
Kom ikke og sig, at jeg ikke har styr på jer
Dog kunne jeg ALDRIG få mig til at kalde SVea for en bonderøv (Det er hun alt for voldelig til at jeg tør)
Brormand, jeg giver en is på Langelinie og så ligger vi familiefejden bag os...