Svriders nær dig? tjek kortet:http://www.svrider.dk/forum/index.php?action=googlemap
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
B2 har hentydet til at jeg godt kunne være Bongers søster, vi har aldrig fundet ud af vores relation endnu dog. Mon jeg så ligner en mindre bonderøvsagtig udgave af ham???
Citat fra: SVeaB2 har hentydet til at jeg godt kunne være Bongers søster, vi har aldrig fundet ud af vores relation endnu dog. Mon jeg så ligner en mindre bonderøvsagtig udgave af ham???Bonderøv eller ej, når jeg plejer at skulle beskrive søskende (dreng/pige), hedder devisen Lige grimme - den ene har bare patter. Nælz
Hey - du skal ikke misse med familien, så vågner du op med et heste hoved i sengen !!! eller en forgaffel !!
Ville bare lige komme Nikolaj i forkøbet, og høre om der er opbakning for en omgang Buddinge og hvad folk nu lyster efterfølgende i morgen. Vejret tegner indtil videre ganske fint
Du er nu mild ! Jeg har på fornemmeren at "søster" ville anbringe forgaflen et andet sted
Ja, det var hygger men nogen ser da godt nok ud til at ha hygget sig mere end andre i aften var