Kunne der være interesse i at leje en bane sammen, kun for brugere af dette forum/SV'ere generelt? Dertil vil så komme en instruktør af en eller anden art og noget mad?
Det kunne være en god mulighed for at mødes! Jeg vil straks foreslå enten Ring Djursland eller JR...
Hvis vi kan nå op på minimum 15 skulle det kunne gøres for en nogenlunde pris....
Vi det har interesse vil jeg gå videre med at undersøge sagen! Hvilket prisniveau kunne være acceptabelt pr. mand - evt. kun halvdagsarrangement?!?
Hej Anders,
Nogle af tingene hænger sammen, og nogle gør ikke. "Kun brugere af dette forum" og "miniumum 15 personer" hænger meget godt sammen, men har du undersøgt priserne på baneleje?? Dertil kommer penge til instruktør, og isør flagposterne er en tung post i budgettet når jeg arrangerer banedage.
Den seneste prisoversigt jeg har på Sturup siger 35.000 SEK + 6% moms. Dertil flagfolk, ambulance og instruktør. Der skal ialt 5 poster på Sturup. Hvad vil du have for at stå der en hel dag? Alene? Hvad hvis du står med en makker?
Jeg snakkede med Padborg Park for et par år siden. Det lyder til at være røvsygt hvis man ønsker at køre der. Man kører i to grupper på banen ad gangen. Maks 6 pr gruppe og med en betalt (det bliver dyrere og dyrere) instruktør foran. Man kører et kvarter, og så går der 5 minutter med at en madkasse kører rundt på banen og ser om asfalten peger den rigtige vej... øh.. Såå... dén bane er uinteressant for mig.
JR og Djursland gad jeg godt prøve. Mest JR

På
http://www.motorradrenntraining.de kan man få to dage på en Tysk bane (Peenemünde) lige syd for grænsen for sølle 99 euro. Det kunne også være udflugtsaktuelt.
Jeg vil give op til 1000kr for en hel dag.

Niels