Forfatter Emne: Hvilken lømmel var det!?  (Læst 2330 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

pingo

• Sandt SVin
Hvilken lømmel var det!?
« Dato: Juni 20, 2010, 09:42:59 pm »
En lille historie, som skete for mig for et par uger siden.. Jeg havde været til AC/DC i Horsens, og da jeg kommer hjem, opdager jeg at refleksen under nummerpladeholderen manglede. "Hvad satan!?" tænkte jeg, men så ved nærmere inspektion, at en eller anden havde bøjet refleksen op under nummerpladen! Den var ikke brækket af eller noget, men stille og roligt bøjet op, så man ikke ku se den, hvis man kørte bag min MC. Jeg er i øvrigt sandsynligvis den eneste motorcyklist i danmark der kører med en ikke-standard nummerpladeholder, og alligevel har den refleks monteret, men jeg er jo også en lovlydig borger!  :whatever:

Men hvis jeg finder ham der gjorde det, skruer jeg så mange reflekser på hans motorcykel at han ikke kan kende den igen!  :club:
sv1000s 2003, hyperpro, tankpad

Brix

• Sandt SVin
Sv: Hvilken lømmel var det!?
« Svar #1 Dato: Juni 20, 2010, 10:06:22 pm »
Jeg er i øvrigt sandsynligvis den eneste motorcyklist i danmark der kører med en ikke-standard nummerpladeholder, og alligevel har den refleks monteret, men jeg er jo også en lovlydig borger!  :whatever:

Vi er åbenbart 2 :thumbsup:
Men det er da noget svineri
Gaden: Blå SV650S K5   -   Tidligere: GS500F K5
Banen: SV1000S K4/7
MCG

SVenskeren SOLO

• Sandt SVin
« Svar #2 Dato: Juni 21, 2010, 07:27:12 am »
3 faktiskt, lidt skjult af nummerplade men man kan se 1/2 af den hvi man kigger efter [afro|
It's not how good you are, but how bad you want it that matters !
På vejen : SV1000S
På banen : GSXR1000

SV wanna rider...

• Scooterfjæs
  • *
« Svar #3 Dato: Juni 21, 2010, 04:23:31 pm »
Den eneste lømmel der er på spil, er dig selv.

Hvis du har været på baghjul, især hvis der har været en passager bagpå, er der risiko for at bagdelen går så meget i bund, at refleksen rammer baghjulet - og refleksen bliver dermed bøjet op...

(og ja, du er ikke den eneste der har monteret refleks på sin ikke-standard nummerpladeholder)

pingo

• Sandt SVin
« Svar #4 Dato: Juni 21, 2010, 06:34:22 pm »
Den eneste lømmel der er på spil, er dig selv.

Hvis du har været på baghjul, især hvis der har været en passager bagpå, er der risiko for at bagdelen går så meget i bund, at refleksen rammer baghjulet - og refleksen bliver dermed bøjet op...

(og ja, du er ikke den eneste der har monteret refleks på sin ikke-standard nummerpladeholder)

Det er faktisk en meget interessant teori.. Ikke fordi jeg kører på baghjul, men fordi det er langt mere sandsynligt end min første ide! Men ville jeg ik kunne høre eller mærke det?

brorfusk

• Søndagskører
  • **
  • SV1000s
« Svar #5 Dato: Juni 21, 2010, 09:29:21 pm »
tja jeg opdagede da ikke da min fik fat i hele nummerpladen og bøjede den rundt.... + jeg sled malingen helt af det ene tal  :innocent:

Luske

• Administrator
  • Sandt SVin
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
« Svar #6 Dato: Juni 21, 2010, 09:32:53 pm »
måske du bare skal sende lillemor i fitness centret   :lmao: :lmao: :lmao: :lmao:

pingo

• Sandt SVin
« Svar #7 Dato: Juni 21, 2010, 10:50:40 pm »
måske du bare skal sende lillemor i fitness centret   :lmao: :lmao: :lmao: :lmao:

Nu var det ikke lillemor, men jeg vil stadig ikke røre den med en ildtang! :P

MMN

• Sandt SVin
  • SV650S 05'
  • Bike: Sv650S
« Svar #8 Dato: Juni 22, 2010, 12:42:37 pm »
Jeg var i Harzen og køre i bjergene for 2 uger siden, og min nummerplade blev bukket midt på og midten af nummerpladen svarende til dækkets brede, var bukkert op under, altså bare det nederste op til den røde kant.
Sikkert det samme?

(Køre ikke på baghjul)

Mvh Michael
2005 SV650S. SP Enginering Carbon potte. Piazzo greb. Rizoma Blå br. væskebeholder. S2 undertray og forblink's shutter. Puig Carbon look hugger, blå DB kæbeglas. Gel Sæde, Plasma m/ blå/rød led intrument. Carbon Motorbeskytter, PiperX, PCIII.