Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
kindersnitten skal passes af farmor og farfar, derfor stiger vi på i Køje
- Kashhh mangler enten en lånecykel eller et bagsæde
Citat fra: SVea- Kashhh mangler enten en lånecykel eller et bagsædeHva´ Kashhh bliver den køreklar eller skal du bagpå??? Eller skal du låne bil og hestetrailer så du kan transportere den frem og tilbage??? Hmmm syg humor! Sorry...
Erhm.. Den bliver nok ikke klar til på lørdag, så jeg håber at der er en flink SVrider der vil ha mig bagpå (har ellers ikke noget imod at køre i en busa )
hva Jannik kan vi ikke mødes i hillerød???? og så hente alle dem der skal hentes bagefter??
Hey Jeg tror ikke at det bliver nødvendigt for jer at hente mig i Vanløse.. Jacob fra NV henter mig gerne.. Det kan være at vi kan mødes på Q8 i Måløv kl. 11..
Citat fra: kashhhHey Jeg tror ikke at det bliver nødvendigt for jer at hente mig i Vanløse.. Jacob fra NV henter mig gerne.. Det kan være at vi kan mødes på Q8 i Måløv kl. 11..Hey...Det er en deal!!! Ses der...Michael kommer du ud til mig kl. 10 ??? Så kan vi trille til Måløv af de små veje, og mødes med de andre kl. 11