Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
måske skulle dette stå under sjov og spas
Citat fra: blz efter September 17, 2010, 10:15:37 ammåske skulle dette stå under sjov og spas Du har magten til det. Tudeprins er bare det nye at opnå herinde... Det er vel også begrænset hvad man kan forvente efter én uge og to posts (tre med denne).
Nåhh.. Bette pjevs =) Du kan få lov at blive tudeprins i stedet for!
Citat fra: Hippie Hansen efter September 17, 2010, 10:18:30 amCitat fra: blz efter September 17, 2010, 10:15:37 ammåske skulle dette stå under sjov og spas Du har magten til det. Tudeprins er bare det nye at opnå herinde... Det er vel også begrænset hvad man kan forvente efter én uge og to posts (tre med denne). nah - doven - en af de andre kan tage sig af det - ellers kigger jeg tilbage efter frokostsynes ingen slår min title -> Nøgen Global Moderator
Citat fra: blz efter September 17, 2010, 10:19:43 amCitat fra: Hippie Hansen efter September 17, 2010, 10:18:30 amCitat fra: blz efter September 17, 2010, 10:15:37 ammåske skulle dette stå under sjov og spas Du har magten til det. Tudeprins er bare det nye at opnå herinde... Det er vel også begrænset hvad man kan forvente efter én uge og to posts (tre med denne). nah - doven - en af de andre kan tage sig af det - ellers kigger jeg tilbage efter frokostsynes ingen slår min title -> Nøgen Global Moderator pas nu på hvilke Tøser du tiltrækker
Citat fra: langemand efter September 17, 2010, 04:17:53 pmCitat fra: blz efter September 17, 2010, 10:19:43 amCitat fra: Hippie Hansen efter September 17, 2010, 10:18:30 amCitat fra: blz efter September 17, 2010, 10:15:37 ammåske skulle dette stå under sjov og spas Du har magten til det. Tudeprins er bare det nye at opnå herinde... Det er vel også begrænset hvad man kan forvente efter én uge og to posts (tre med denne). nah - doven - en af de andre kan tage sig af det - ellers kigger jeg tilbage efter frokostsynes ingen slår min title -> Nøgen Global Moderator pas nu på hvilke Tøser du tiltrækkertak for tippet