Respekt til Jesper for at sætte farten ned og køre i sit eget tempo
Hvad angår førergruppen(dem som kørte til Frederiksværk

)
så er der totalt negativ stemning fra mig til jer
hvem ventede på de sidste
Da jeg opdagede at Jesper manglede satte jeg farten ned og ventede, indtil at jeg havde det valg enten at blive hægtet af, for der var ingen som ventede når vi drejede

eller køre med de bagerste, jeg valgte så at køre bagerst( for at jeg regnede med at førergruppen ventede ved kryds osv...) jeg kører så bag en gut på en blå 650'er oldschool modellen, som beslutter sig for at botanisere i en venstrekurve, smask så hang han i stødhegnet

, jeg får vendt omkring og hjulpet ham og cyklen på benene igen, mens han danser krigsdans af arrigskab, jeg får checket at han er ok og cyklen er rimeligt ok(der manglede et sidespejl, miniblinker og en revne i kåben + den var udstyret med lidt komad)
her er det så at jeg begynder at undre mig

hvor var alle andre henne

nå men jeg får sikret mig at han er køreklar for han ville gerne bare trille stille og roligt hjem.. jeg kører videre og her er det så at min 1. redningsmand dukker op Havenissen dukker op ud af et blå og spørger hvor jeg blev af, da han savnede mig

jeg forklarer ham situationen og vi kører videre, her er Coyote(2. redningsmand) så vendt om for at se hvor Nissen blev af

vi teamer så op, og kører så efter hovedfeltet mod Gilleleje(troede vi) vi opdager dog hurtigt at hovedfeltet har sat os

FY SKAMME
vi når lidt senere Gilleleje, for at opdage at folk sidder på "den gyldne måge" i Frværk
pyyh det var meget men nu fik jeg luft
Næste gang vi kører tur, skal der være nogle helt klare retningslinier, for at alle kan komme frem i helskindet tilstand, for det er vel sjovere at alle når frem og vi kan snakkekaffehygge, end at folk bliver spredt for alle vinde

og man ikke aner om der er nogle som ligger radbrækkede i en eller anden grøft

Ps takker for en anderledes og spændende(

) tur til Gilleleje