Jeg foreslår at i alle gør som Jesper og daffer på Linien resten af sæsonen....
Næe du jeg har min mc for at køre ture, og det bliver jeg ved med.

Det er for dyrt et transpormidel bare for at få en kop kaffe om tirsdagen...
Jeg synes det er lidt surt at læse, at det igen er gået galt med jeres tur, for det er jo ikke første gang. Måske burde i lave et opslag eller en bekendtgørelse for hvordan kørslen foregår på turene
Der er i mine øjne ikke noget galt med kørslen på turene, for der er som bekendt kun en der bestemmer hvor hurtigt man vil køre. Kan man ikke styre sig og presser sig selv til at køre galt, har intet at gøre med resten af flokken.
Problemet syntes jeg er at når vi kører fra Buddinge, har man ikke nogen mulighed for som den foreste, at holde styr på hvor mange vi er da afstanden bagud til den sidste bliver for stor.
Jeg syntes vi i fremtiden skal holde ind på under vejs fra Buddinge og til Bagsværd og aftale hvem der holder styr på de bagved kørende 5 stykker, og giver tegn frem til den næste "gruppeleder" at alle er med, og således fremaf.
Søren styrede selv sin mc og uheldigvis blev for overmodig. Det kommer til at ske for os alle på et tidspunkt, nogle bare før end andre men det kan ikke skyldes gruppens kørsel, men højrehånden på den enkelte pilot.