Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Hej RidersDa vi er en 3-4 gutter der planlægger en mc-tur til Sverige i Juli måned næste år, og en af os mangler en cykel, vil jeg benytte lejligheden til at smide en forespørgsel ud til jer. Så har du en cykel du ønsker at udleje i 4 dage, må du gerne give lyd (det behøver ikke engang være en SV:-).Vh Bjørn
Det er værre endnu Da det du beskriver der er en af de værste forbrydelser man kan begå i Danmark, får du desuden en bøde svarende til registreringsafgiften på køretøjet.
Citat fra: Ronni efter Oktober 22, 2010, 11:43:13 amDet er værre endnu Da det du beskriver der er en af de værste forbrydelser man kan begå i Danmark, får du desuden en bøde svarende til registreringsafgiften på køretøjet.Så hellere voldtægt! Det er "billigere"...
www.mcrental.dk
Selv om det er en GS 500 er jeg sq overrasket over hvor billigt det er
Citat fra: Brix efter Oktober 27, 2010, 02:31:47 pmSelv om det er en GS 500 er jeg sq overrasket over hvor billigt det er Hmm.. hvis det nu bliver et wheelie kursus til foråret skulle man jo næsten overveje at leje sig en GSer til at øve på