Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
hey drenge.. så kommer der lige en hurtig en som der skal undersøges.. i er sammen med drengene og en af dem peger på en tøz og siger at hun er fuckable... hva betyder det så for jer.. altså ordsproget.. betyder det at i vil i seng med hende eller at hun er lækker.. eller måske noget helt 3.
hvis jeg var sammen med gutterne og en sagde sådan...ville jeg forstå det på den måde ... at han synes det ville være ok at kneppe hende og that's it...ikke at hun virker tiltrækkende og han gerne vil i kontakt med hende, men hvis lejligheden bød sig og der ikke var andet i nærheden...ville det være ok at få sig et skrald med hende...
Blandt mine kammerater betyder én som man sagtens kunne finde på at knalde / have lyst til at knalde. Hun kunne sagtens være super lækker eller bare almindelig, kommer nok an på hvor sent på aftenen vi befinder os Det betyder dog ikke at der er handling bag ordene, kun en subjektiv observering / mening.
lidt det at sagt for de andre skal kommentere der end at det føre til handlingsom per det er ikke det pæneste udtryk