Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Citat fra: Jesper JensenCitat fra: JannikHan piller da heller ikke mærkerne af den nye, som den "gamle" Skulle lige til at sige det - Jeg tror at samtlige klistermærker sidder på min kværn (Paws gamle)Lige ind til på søndag hvor jeg skal pudse den - så ryger de af..! Paw>FED kværn!!Pas på Jesper!!! Du skal være meget omhyggelig med det mærke som sidder på kåben (højre side under gashåndtaget). Du kan komme til at trække malingen af. Gjorde det på min, selvom forhandleren havde advaret mig om, at han også havde gjort det på sin.
Citat fra: JannikHan piller da heller ikke mærkerne af den nye, som den "gamle" Skulle lige til at sige det - Jeg tror at samtlige klistermærker sidder på min kværn (Paws gamle)Lige ind til på søndag hvor jeg skal pudse den - så ryger de af..! Paw>FED kværn!!
Han piller da heller ikke mærkerne af den nye, som den "gamle"
Citat fra: CaponeCitat fra: Jesper JensenCitat fra: JannikHan piller da heller ikke mærkerne af den nye, som den "gamle" Skulle lige til at sige det - Jeg tror at samtlige klistermærker sidder på min kværn (Paws gamle)Lige ind til på søndag hvor jeg skal pudse den - så ryger de af..! Paw>FED kværn!!Pas på Jesper!!! Du skal være meget omhyggelig med det mærke som sidder på kåben (højre side under gashåndtaget). Du kan komme til at trække malingen af. Gjorde det på min, selvom forhandleren havde advaret mig om, at han også havde gjort det på sin.ja og du skal for gudsskyld ikke bruge en stribfjerner.. minder mig om jeg lige skal have ringet, så jeg kan få min til maleren... tsk tsk
Citat fra: FrenoCitat fra: CaponeCitat fra: Jesper JensenCitat fra: JannikHan piller da heller ikke mærkerne af den nye, som den "gamle" Skulle lige til at sige det - Jeg tror at samtlige klistermærker sidder på min kværn (Paws gamle)Lige ind til på søndag hvor jeg skal pudse den - så ryger de af..! Paw>FED kværn!!Pas på Jesper!!! Du skal være meget omhyggelig med det mærke som sidder på kåben (højre side under gashåndtaget). Du kan komme til at trække malingen af. Gjorde det på min, selvom forhandleren havde advaret mig om, at han også havde gjort det på sin.ja og du skal for gudsskyld ikke bruge en stribfjerner.. minder mig om jeg lige skal have ringet, så jeg kan få min til maleren... tsk tskNu er det kun "Advarsels"mærkerne jeg vil fjerne.. - ikke SV650S-mærkerne hvis det er dem I tænker på?
Du skal varme dem før du begynder at pille, (altså klistermærkerne) men kun med en hårtørrer, eller en varmepistol på meget lavt blus,
Tillykke Tillykke Tillykke Tillykke Tillykke Billeder ! Billeder ! Billeder ! Billeder ! Billeder !