Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Lige nu er jeg bare helt færdig, jeg er lige kommet hjem efter at have kørt maskinen hjem fra Aalborg.
Citat fra: Den røde BaronDu skal varme dem før du begynder at pille, (altså klistermærkerne) men kun med en hårtørrer, eller en varmepistol på meget lavt blus, Som man også gør med emblemer på en bil.. - og Tak
Du skal varme dem før du begynder at pille, (altså klistermærkerne) men kun med en hårtørrer, eller en varmepistol på meget lavt blus,
Billeder ! Billeder ! Billeder ! Billeder ! Billeder !
Citat fra: Jesper JensenCitat fra: Den røde BaronDu skal varme dem før du begynder at pille, (altså klistermærkerne) men kun med en hårtørrer, eller en varmepistol på meget lavt blus, Som man også gør med emblemer på en bil.. - og Tak ..... og skulle der sidde rester af lim, så brug lampeolie....... Gjorde det på min og resterne gik nemt af uden problemer....... (lampeolien er åbenbart et vidunder til mange ting - fjerner også kædeolie på fælgene så let som ingenting)
Citat fra: Christian(%&##€£$@@**Billeder ! Billeder ! Billeder ! Billeder ! Billeder !Jeg kan godt nøjes med at få en tur bag på i stedet for at se billeder
Jeg har købt den af en der hedder Flemming.
Bare for at være sikker gik jeg lige ud og tjekkede oliestanden, og den har på de 800 km jeg har kørt ikke brugt noget olie Den har til gengæld brug fire tankfulde blyfri
Det er nok fordi lampeolie i bund og grund er petroleum - så vis lidt forsigtighed med det når du kommer i nærheden af de lakerede plasticdele. Jeg har engang glemt en gammel tandbørste som jeg brugte til kæden i et glas med petroleum - det forsvinder den af efter en time.