Forfatter Emne: kender du det..........  (Læst 2274 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Per

• Sandt SVin
  • ...det dejlige SVin....
kender du det..........
« Dato: December 14, 2010, 06:34:14 pm »
at man bare har lyst til at råbe yabadabaduuuuuuuuuuuuu fordi de 2 sidste dage bare har været super gode..........

fået lavet mega meget på job - løst nogle svære opgaver - faktureret for en del til kompagniet - fået ros fra kunderne - fået lukket en masse opgaver - og energien bare er der i overflod - god sex hver dag - Man Utd fører ligaen - kvinderne banker russerne......drenge er glade og lillemor ligeså ... og folk ringer på leje af min lejlighed .....(den må sgu snart være der)

feeeeeeeeeeeed følelse.......og I er bare nogle rigtige dejlige mennesker er I ...sgu .......SMIL og livet smiler til dig  :mrgreen: :kiss:

Håber du bliver lidt smittet af mit overskud... som jeg bare måtte dele lidt ud af...

Nu er det spisetid og sofaen kalder inden længe...

Hygge (og nej jeg er ikke på crack - lim - lak eller noget andet....end god energi)  :lmao: :afro:
Vejen: RØD SV1000S - HALVKÅBE - PLOV -HUGGER - BLUEFLAME DUAL PORT - KN FILTER - GEARET

Banen: Suzuki GSXR-750 med Öhlins Lir m.m

Synes godt om : http://team-trackday.com/

B2

• Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri
Sv: kender du det..........
« Svar #1 Dato: December 14, 2010, 08:15:45 pm »
Totale tegn på en overdosis bacon  :mrgreen:
Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?

Sajmon

• Sandt SVin
  • Netop, som fiskerne siger...
    • Hvad vil du her?
« Svar #2 Dato: December 14, 2010, 10:49:21 pm »
Så kanaliserer du lige lidt overskud hen på levering af den bagløfter der.     :mrgreen: :mrgreen:

Men jo - jeg kender det godt. Sådan har jeg selv haft det delvist siden jeg skiftede job for over 3 år siden, men for alvor da jeg flyttede i andelslejlighed for et år siden.   :mrgreen:
Det handler ikke om hvad man kører, men hvordan!

Big G

• Sandt SVin
  • se mig, spasser.....
« Svar #3 Dato: December 15, 2010, 07:22:20 am »
du siger vel ikke noget til konen om at du får god sex hver dag  :innocent:  :blink:
KiloSVin K7 nøgent, VZ800 Marauder 1999 Chrommonster....

Per

• Sandt SVin
  • ...det dejlige SVin....
« Svar #4 Dato: December 15, 2010, 08:50:21 am »
Så kanaliserer du lige lidt overskud hen på levering af den bagløfter der.     :mrgreen: :mrgreen:
Men jo - jeg kender det godt. Sådan har jeg selv haft det delvist siden jeg skiftede job for over 3 år siden, men for alvor da jeg flyttede i andelslejlighed for et år siden.   :mrgreen:

Ses senere i dag ...........

Totale tegn på en overdosis bacon  :mrgreen:

:thumbsup:  :mrgreen:
Synes også selv at jeg er blevet lidt halvfed...så det er nok fordi baconen har sat sig permanent........ kender jeg mig selv ret bliver det bedre
i juledagene.......  :lmao:

du siger vel ikke noget til konen om at du får god sex hver dag  :innocent:  :blink:

:lmao: :lmao: ....... Gert du har fandme god humor  :thumbsup:
Vejen: RØD SV1000S - HALVKÅBE - PLOV -HUGGER - BLUEFLAME DUAL PORT - KN FILTER - GEARET

Banen: Suzuki GSXR-750 med Öhlins Lir m.m

Synes godt om : http://team-trackday.com/