Forfatter Emne: Berthel Hardcore "Hård-Dér" giver den gas på DR og sætter journalisten på plads  (Læst 2310 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

skurkenfradallas

• aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • Nu også med blåt øje...
Bertel Haarder raser mod DR-journalist (REMIX)

Tror at journalisten skal være glad for at han havde glemt sin Glock nede i bilen!

:respekt: :respekt: :respekt: :respekt: :respekt: :respekt: :respekt: :respekt:

Hvad hedder det klip der er til sidst i videoen hvor der er en mand der siger "Er du dum eller hvad"?
Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

NielSV650

• Sandt SVin
  • Skal du ha flødeskumsoverskæg??
Hvad hedder det klip der er til sidst i videoen hvor der er en mand der siger "Er du dum eller hvad"?

Jeg mener det er en Brøndby fan eller noget racist/nazist noget, men hvis man googler det sammen med "overfald", "journalist" og "interview" kommer der sq så mange hits at vælge imellem  :tie:
Niels :-)
S FAU himmelblau - Madam Blå mk. II  <<<---- I LOVE YOU 4EVER!
Solgt og totalskadet :-(

skurkenfradallas

• aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • Nu også med blåt øje...
... det er en Brøndby fan eller noget racist/nazist noget, men hvis man googler det sammen med "overfald"...

Du skrive flere ord i samme sætning som i mit ordforråd betyder det samme?!?! Nu er jeg forvirret!  :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

NielSV650

• Sandt SVin
  • Skal du ha flødeskumsoverskæg??
Skurk, kom nu ind i kampen! På youtube har en anden gut afsløret at den indklippede kommer fra White Pride. Der skal ikke megen søgning til at finde hele klippet  :loser:
White Pride-tosse angriber Station 2-vært
Niels :-)
S FAU himmelblau - Madam Blå mk. II  <<<---- I LOVE YOU 4EVER!
Solgt og totalskadet :-(

Kondi

• Sandt SVin
En Bertel Haarder: At man iført usmagelig sweater med knyttede næver hæver armene i vejret, gerne over hovedhøjde, og samtidig (efter eget valg) går frem og tilbage eller i cirkel.

Sv1000sK6, grå, fuldkåbe, K&N, PC3, Akrapovic

Tidligere kørt:
Triumph Daytona 675, 2007 i den hurtige farve; rød! :angel:
Sv650s K6, PowerCommander III USB, PiperCross filter, Fuldt MIVV-system, Miniblink, Puig-hugger, Org. bundkåbe, Fender Eliminator

Per

• Sandt SVin
  • ...det dejlige SVin....
Jeg vidste det bare - Berthel drengen må da helt klart være medlem af WP - se bare hvordan den unge mand har taget ved lære....  :lmao: :lmao:   

grinte højlydt da jeg så klippet med Berthel Mega Hard og hvor sørgeligt at se WP tossen udstille sig selv .......når han løber tør for svar.... :puke:
Vejen: RØD SV1000S - HALVKÅBE - PLOV -HUGGER - BLUEFLAME DUAL PORT - KN FILTER - GEARET

Banen: Suzuki GSXR-750 med Öhlins Lir m.m

Synes godt om : http://team-trackday.com/