Der er installeret Tapatalk plugin, så alle jer med smartphones kan besøge SVRider.dk lige meget hvor i er!
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Hvis vejret holder er jeg da også frisk. Er også frisk på en tur inden, hvis jeg kan nå det. men så ringer jeg lige.
Jeg er frisk.Jeg er dog nyt medlem her - så hvornår mødes man, og hvor går turen hen? Jeg bor (næsten) lige ved siden af Kvickly i Buddinge, så jeg ved godt hvor det er
Citat fra: RonniHvornår mødes man, og hvor går turen hen? Jeg bor (næsten) lige ved siden af Kvickly i Buddinge, så jeg ved godt hvor det er Er også ny...Det er lige ved skinkekutteren ved MC-Donalds i buddinge..
Hvornår mødes man, og hvor går turen hen? Jeg bor (næsten) lige ved siden af Kvickly i Buddinge, så jeg ved godt hvor det er
Jeg forsøger også at komme. Det kunne jo måske være sidste chance Skod vinter.......Hvad tid i Buddinge, det bliver jo mørkt før fanden for sokker på.....
Kommer også og kører for en gangs skyld med på linien... Er der nogle der er friske på en tur på landevejene inden??? Jeg tror det bliver hjemme fra mig ved eks. 17 tiden...
Jeg er også (næsten) ny Jeg kommer også
Hvad, hvem, hvorfor Hvad kører du på Mads Peter Har du skiftet "Black-Duck" ud Find selv på flere spørgsmål
jeg er frisk kommer direkte fra wooork så kan fra ca 16-16.30 kom frisk