Forfatter Emne: Hvor er i????  (Læst 5332 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

TOB

• Sandt SVin
  • Live to Ride - Ride to Live
Hvor er i????
« Dato: Marts 23, 2011, 08:25:16 pm »
Jeg har siden tirsdag pendlet fra Toulouse vest for Roskilde til Lyngby på mc. Har mødt en del motorcyklister, men ikke én eneste SV. Hvor er i henne?? :D
You haven't lived until you've accelerated hard out of a corner on a Suzuki SV1000S

Nick

• Sandt SVin
Sv: Hvor er i????
« Svar #1 Dato: Marts 23, 2011, 08:32:43 pm »
Hvor i Lyngby pendler du til?  :mrgreen:
SV650k7... RIP...
alt død og solgt... Er her som spøgelse :D

TOB

• Sandt SVin
« Svar #2 Dato: Marts 23, 2011, 09:34:37 pm »
Hvor i Lyngby pendler du til?  :mrgreen:
UNI-C (ok, vidt begreb men så ved du så'en cirkus hvor jeg havner)  :mrgreen:
You haven't lived until you've accelerated hard out of a corner on a Suzuki SV1000S

Jesper Jensen

• Sandt SVin
  • 2 renblodede bikerdøtre
    • http://www.jesperj.dk/pics
« Svar #3 Dato: Marts 23, 2011, 10:13:07 pm »
Jeg har set 5 stk MC idag - 4 SV'ere og en strisser :)
- Jesper Jensen -
2007 - Triumph Daytona 675
2004 - SV650SK3 (Solgt)
1998 - ZX6R (Solgt)
Billige forsikringer? - skriv en PM og der kommer instrukser.

TOB

• Sandt SVin
« Svar #4 Dato: Marts 23, 2011, 10:26:59 pm »
Jeg har set 5 stk MC idag - 4 SV'ere og en strisser :)
Den sidstnævnte må du godt beholde :D

SVeetie

• Plastikrocker
  • Blondine på deltid.........
« Svar #5 Dato: Marts 23, 2011, 10:32:24 pm »
Jeg har altså også været ude , både igår og idag....... :brok:

500 km er det da allerede blevet til - så mon ikke du stadig er påvirket efter julefrokosten at du intet ser , når du kører.............  :lmao: :lmao: :lmao:
BOW
SV650SK3

TOB

• Sandt SVin
« Svar #6 Dato: Marts 23, 2011, 10:48:36 pm »
Jeg har altså også været ude , både igår og idag....... :brok:

500 km er det da allerede blevet til - så mon ikke du stadig er påvirket efter julefrokosten at du intet ser , når du kører.............  :lmao: :lmao: :lmao:
:D :D :D jamen jeg har da hilst på 12-15 mc'ister de sidste dage på forskellige mærker og typer. Har bare ikke mødt nogen SV'ere :(

Luske

• Administrator
  • Sandt SVin
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
« Svar #7 Dato: Marts 24, 2011, 07:52:53 am »
personligt passer jeg på min MC   (jeg skal ikke have den ud og blive viklet ind i det superfine saltstøv der er på vejene)

Per

• Sandt SVin
  • ...det dejlige SVin....
« Svar #8 Dato: Marts 24, 2011, 08:39:27 am »
personligt passer jeg på min MC   (jeg skal ikke have den ud og blive viklet ind i det superfine saltstøv der er på vejene)

Dejligt at vide at jeg ikke er den eneste som stadig synes vejene er saltfarvet og rent faktisk smager af salt  :mrgreen:..forruden på madkassen bliver fin grå af et eller andet  :whatever:  .....  lad os få en ordentlig gang regnvejr

Men længslen er røget helt i top når vejret er som det er....og man møder den ene MC efter den anden...heriblandt et par SVin
Vejen: RØD SV1000S - HALVKÅBE - PLOV -HUGGER - BLUEFLAME DUAL PORT - KN FILTER - GEARET

Banen: Suzuki GSXR-750 med Öhlins Lir m.m

Synes godt om : http://team-trackday.com/

Mormad

• Roadracer
  • And yet it moves...
    • Rumlepotten
« Svar #9 Dato: Marts 24, 2011, 09:44:22 am »
Ja, jeg ruller rundt i Kbh K dagligt  8)
You never see a motorcycle parked outside a psychiatrist's office....

Rumlepotten: http://www.motorcykelgalleri.dk/gal_visbil.aspx?ID=31446&ipc=106683

TOB

• Sandt SVin
« Svar #10 Dato: Marts 24, 2011, 05:00:03 pm »
..forruden på madkassen bliver fin grå af et eller andet  :whatever: 
Der er sq ikke noget salt, hvor jeg kører. Det du ser på forruden er spyt fra at sidde og lave mc motorlyde i madkassen  :lmao: :lmao: :lmao:

melander

• Roadracer
Hvor er i????
« Svar #11 Dato: Marts 24, 2011, 06:32:31 pm »
Der er sq ikke noget salt, hvor jeg kører. Det du ser på forruden er spyt fra at sidde og lave mc motorlyde i madkassen  :lmao: :lmao: :lmao:
Ha ha lige præcis!! :lmao:
Mødte forresten en grisling ude omkring Nordhavn station igår ved 1530 tiden. Jeg kom kørende på mit SVin sammen med en kammerat på en R6 mod centrum. Nogen herinde fra???
PT: Uden MC ;-(
Tidligere: SV 650 sa k7 og Sv1000 s K7 (08) med Bi-xenon/ angel eyes, KN filter/ stage 2 ramme, Rizoma lir og PC III ;-)

Per

• Sandt SVin
  • ...det dejlige SVin....
Hvor er i????
« Svar #12 Dato: Marts 24, 2011, 10:35:43 pm »
Griner højlydt ;-) i Solrød og omegn se man tydelige kørespor og en fin bred midter stribe som vist nok ikke er maling over det hele... Måske har de været flittige her i forhold til andre steder... Håber at få hentet hende i næste weekend.... Vroooooom :)
Vejen: RØD SV1000S - HALVKÅBE - PLOV -HUGGER - BLUEFLAME DUAL PORT - KN FILTER - GEARET

Banen: Suzuki GSXR-750 med Öhlins Lir m.m

Synes godt om : http://team-trackday.com/

Luske

• Administrator
  • Sandt SVin
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
« Svar #13 Dato: Marts 24, 2011, 10:47:55 pm »
Griner højlydt ;-) i Solrød og omegn se man tydelige kørespor og en fin bred midter stribe som vist nok ikke er maling over det hele... Måske har de været flittige her i forhold til andre steder... Håber at få hentet hende i næste weekend.... Vroooooom :)

Nej der er salt alle steder.. , mange steder ka man ik se det.. men det er tydeligt at se når vejen er letfugtig og kold..  nå ja.. og så er der alt det støv som hvirvler op når man kommer kørende i sin bil :)

haldo

• Roadracer
  • Lev stærkt, dø ung og efterlad et smukt lig.
« Svar #14 Dato: Marts 24, 2011, 10:58:04 pm »
HAHAHAHA, Nice one. Udbråd et højlydt grin da jeg læste det :D

Jeg var ude og køre i dag, i puha, mange timer. Og Grislingen så fin ud efterfølgende - ikke noget som helst i sammen ligning med min tur for et par uger siden, der tog 2 timer at rengøre :S  :tie: