Der er installeret Tapatalk plugin, så alle jer med smartphones kan besøge SVRider.dk lige meget hvor i er!
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Ingen der vil kommentere ??????
så vil jeg sku heller tage opvasken - og den sidste linje er gennemtænkt
Ingen der vil kommentere ??????PAKKESPIL !!!!!!! TOAO
Citat fra: Bongersså vil jeg sku heller tage opvasken - og den sidste linje er gennemtænkt NOTERET !SVea: Skriver du det på listen ?
Skal vi så ikke også danse ballondans og vikle hele klubben ind i toiletpapir
. Er det ikke det spil som ender med at SVea sidder og mugger, fordi hun har fået 5 pakker, der alle indeholder lommetørklæder
Lommetørklæder hvem fa.... tager lommenæser med til pakkespil næh du jeg tror at det værste der kan ske er at du kommer til at sidde med en flaske kædespray og du er i tvivl om det skal være på drenge eller pige toilettet du skal tømme den ud på toiletbrædderne
Citat fra: SVeaSkal vi så ikke også danse ballondans og vikle hele klubben ind i toiletpapir Hmm ! Og her troede jeg du ville foreslå noget nyt, originalt og spændende Men så stiv som du bliver, kan det være at det er dig der ender med at blive viklet ind i tioletpapir Tænk jer, vores helt egen SV-mumie
Citat fra: Christian(%&##€£$@@**Lommetørklæder hvem fa.... tager lommenæser med til pakkespil næh du jeg tror at det værste der kan ske er at du kommer til at sidde med en flaske kædespray og du er i tvivl om det skal være på drenge eller pige toilettet du skal tømme den ud på toiletbrædderne Der er kun et toilet , og vi herrer kan jo bare gå ud og nyde nattehimlen
Hey det var ikke mig, der startede med at foreslå pakkeleg!!! I kan vikle Majse ind i toiletpapir og smøre hende med kædespray!!!
Citat fra: SVeaHey det var ikke mig, der startede med at foreslå pakkeleg!!! I kan vikle Majse ind i toiletpapir og smøre hende med kædespray!!!Been there, done that and got the T-shirt
Citat fra: B2Citat fra: Bongersså vil jeg sku heller tage opvasken - og den sidste linje er gennemtænkt NOTERET !SVea: Skriver du det på listen ? Nej, da ikke når jeg selv står tilmeldt med manden... SVea vasker ikke op!!! Hun smider pap- og plastik servicet ud
Men skal vi så ikke noter nogen op til at have plastbestik med.. Det skal bare ikke være af varmstøbt phthalater da de er kendt for at nedsætte forplantningsevnen og skabe hormonforstyrrende effekter i vandmiljøet. Og det skal vi ikke be om Vi skal have noget phthalat-blødgjorte PVC tallerkner og ethylen-vinyl-acetate (eller polyethylen) bestik