Der er installeret Tapatalk plugin, så alle jer med smartphones kan besøge SVRider.dk lige meget hvor i er!
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Hvad bruger du helt præcis den viden til i dagligdagen?
Citat fra: FrenoHvad bruger du helt præcis den viden til i dagligdagen? Ved at lave materiale bestemmelse af nye produkter - og nået til alle plastdelene.... og leder efter en plasttype der er sundhedsgodkendt og samtidige kan klare q kravene Men det er noget alle burde vide
http://www.mst.dk/default.asp?Sub=http://www.mst.dk/kemi/02050205.htm ??????Og så nok om phthalater... Bongers du vasker bare op, så laver jeg nogle andre Housewife aktiviteter imens....
Hey det var ikke mig, der startede med at foreslå pakkeleg!!! I kan vikle Majse ind i toiletpapir og smøre hende med kædespray!!!Mit eneste forslag er bare, at vi allesammen iklæder os pænt tøj, og så skal vi se om vi så kan genkende hinanden...
hvorfor har du ikke bare spurt
jeg vil prøve noget nyt, det andet er ved at være for kedeligt...
Citat fra: Majsejeg vil prøve noget nyt, det andet er ved at være for kedeligt... Der findes klubber for folk, der gerne vil prøve noget nyt, men jeg synes trods alt det vil være synd for Christian, hvis du meldte dig ind Majse....Lad os bare drikke os fulde og spise mad... Jeg er altså ikke sådan en pige, der er frisk på alle jeres forslag til julelege
Vi hygger bare stille og roligt... men en leg skal vi lave.... NUMSELEG... den er faktisk skide sjov...
NUMSELEG... den er faktisk skide sjov...
NUMSELEG.... SKIDE SJOV..... Nu styrer I Jer lige. Jeg synes det lyder vammelt!
Numseleg er hvor man skriver ord med sin numse.. Altså former bogstaverne med numsen... Hvad tænkte I lige på.. Banditter...
Citat fra: MajseNumseleg er hvor man skriver ord med sin numse.. Altså former bogstaverne med numsen... Hvad tænkte I lige på.. Banditter... Ehm, har du nogle muskler i numsen som jeg ikke har?Eller har man en blyant mellem ballerne? (Helle for at være først..!)
Nej man går i knæ og ud til siderne osv.. Nemt nemt...