Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Er der ikke en der gider at slæbe en bagdæmper til en 650 – K2 med til festen Jeg har fået en ny bagdæmper og ikke sikker på den passer (tænker at der må være en der her en gammel liggende )
Citat fra: BongersEr der ikke en der gider at slæbe en bagdæmper til en 650 – K2 med til festen Jeg har fået en ny bagdæmper og ikke sikker på den passer (tænker at der må være en der her en gammel liggende )Har én fra min K3'er - kan den bruges?
Sidder man bare, eller bliver der lavet bordkort... Hmmm, Hvem skal jeg genere...
Citat fra: MajseSidder man bare, eller bliver der lavet bordkort... Hmmm, Hvem skal jeg genere... Tja, jeg kan godt affinde mig med selv at finde en plads, men hvis du insisterer...... såeh...
Citat fra: nygCitat fra: MajseSidder man bare, eller bliver der lavet bordkort... Hmmm, Hvem skal jeg genere... Tja, jeg kan godt affinde mig med selv at finde en plads, men hvis du insisterer...... såeh...Navneskilte? - Jeg kan kun huske navnene på dem der kommer i Buddinge (og det er svært nok )
Citat fra: Jesper JensenCitat fra: nygCitat fra: MajseSidder man bare, eller bliver der lavet bordkort... Hmmm, Hvem skal jeg genere... Tja, jeg kan godt affinde mig med selv at finde en plads, men hvis du insisterer...... såeh...Navneskilte? - Jeg kan kun huske navnene på dem der kommer i Buddinge (og det er svært nok )Ja, men hvad skal det hjælpe hvis ikke man kan læse efter 25 min.?
25 min. Hvis B2 starter med tempo på allerede ved 2 tiden, så kan han hverken stave til Ib eller Bo når frokosten starter
Så kan man til gengæld ikke huske en dyt
Citat fra: OlfertSå kan man til gengæld ikke huske en dyt Det hjælper Majse og jeg dig med ved hjælp af billeder!!!
Citat fra: SVeaCitat fra: OlfertSå kan man til gengæld ikke huske en dyt Det hjælper Majse og jeg dig med ved hjælp af billeder!!! helst ikke, tak