Forfatter Emne: Jeg skal ikke være far alligevel......  (Læst 6034 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

bowman76

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 123
  • Jute per dei gratiam
Jeg skal ikke være far alligevel......
« Dato: Maj 19, 2011, 08:45:20 am »
Scheisse, mand  :shock:

Og for første gang.

Kæresten fortalte det for et par uger siden og jeg synes ikke, det rigtigt er feset helt ind endnu. Familie, venner, kolleger (og sgu også chefen) siger, at det først bliver "virkeligt", når jeg står med barnet i hænderne.

Så vil tiden vise, om det bliver en dreng, eller en "fuser"  :lmao:

Én ting er sikkert; jeg vil gøre mit til, at junior/juniorinde bliver bidt af motorcykler.

Jagttegnet er allerede indløst, og haglgeværet står parat, i tilfælde af, det bliver en pige og liderlige handyr skal have besked  :lmao:
(Gad vide, hvorfor så mange mænd tænker det ? Måske fordi de husker tilbage på, hvordan de selv var som unge..........ikke at jeg nogensinde har været sådan.........  :innocent:)
« Senest Redigeret: Maj 24, 2011, 08:12:01 pm af bowman76 »

Jesper Jensen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4480
  • 2 renblodede bikerdøtre
    • http://www.jesperj.dk/pics
Sv: Jeg skal være far
« Svar #1 Dato: Maj 19, 2011, 09:02:01 am »
Stort tillykke!

Selvom at børn giver mange begrænsninger (man tager ikke bare på hyggedate med konen til Langelinie en tirsdag aften længere), men det overskygger ikke alle de glæder du får!!

Jeg har været alene med mine 2 piger på 2+3år i denne uge da "mor" er i Rom på ferie - selvom at man er bundet på hænder og fødder, så er det FANTASTISK at være sammen med dem! :)
- Jesper Jensen -
2007 - Triumph Daytona 675
2004 - SV650SK3 (Solgt)
1998 - ZX6R (Solgt)
Billige forsikringer? - skriv en PM og der kommer instrukser.

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Sv: Jeg skal være far
« Svar #2 Dato: Maj 19, 2011, 09:25:15 am »
TILLYKKE :D
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Hippie Hansen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1250
  • SV 650 S K6
Sv: Jeg skal være far
« Svar #3 Dato: Maj 19, 2011, 09:55:13 am »
TILLYKKE!
Har selv lige fået nr. 2 for to uger siden ogkan kun give JJ ret - det er en begrænsning, men hold kæft hvor er de dejlige (langt det meste af tiden  :innocent: ).  :thumbsup:
Fra juicens hovedstad - Rynkeby
SV650 Sk6 trackday-raket, til jeg får råd til en nummerplade.

haldo

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 280
  • Lev stærkt, dø ung og efterlad et smukt lig.
Sv: Jeg skal være far
« Svar #4 Dato: Maj 19, 2011, 10:44:33 am »
Så vil tiden vise, om det bliver en dreng, eller en "fuser"  :lmao:

Jagttegnet er allerede indløst, og haglgeværet står parat, i tilfælde af, det bliver en pige og liderlige handyr skal have besked  :lmao:
(Gad vide, hvorfor så mange mænd tænker det ? Måske fordi de husker tilbage på, hvordan de selv var som unge..........ikke at jeg nogensinde har været sådan.........  :innocent:)

Sjovt - sådan har jeg det også - det er faktisk det eneste der holder mig tilbage fra at gå ud og lave en masse børn... Tænk hvis det blev piger, hvad fanden skal jeg stille op med dem? ><

Flemming L

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1301
Sv: Jeg skal være far
« Svar #5 Dato: Maj 19, 2011, 10:53:17 am »
Så vil tiden vise, om det bliver en dreng, eller en "fuser"  :lmao:

Jagttegnet er allerede indløst, og haglgeværet står parat, i tilfælde af, det bliver en pige og liderlige handyr skal have besked  :lmao:
(Gad vide, hvorfor så mange mænd tænker det ? Måske fordi de husker tilbage på, hvordan de selv var som unge..........ikke at jeg nogensinde har været sådan.........  :innocent:)

Sjovt - sådan har jeg det også - det er faktisk det eneste der holder mig tilbage fra at gå ud og lave en masse børn... Tænk hvis det blev piger, hvad fanden skal jeg stille op med dem? ><

Tja, min 15 årige bliver sat til at skure badeværelse, vaske op, pudse vinduer, vaske gulve, ordne tøj, stryge, 
og andre karakterdannende småopgaver. Dagligt !

På den måde har hun heller ikke så meget tid til de dersens liderlige handyr
  :innocent:

Tillykke Bow


Nå tilbage til virkeligheden........
 :?
SV650S AK47 til gaden
Yamaha R6, 2008 til banen

Per

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2260
  • ...det dejlige SVin....
Sv: Jeg skal være far
« Svar #6 Dato: Maj 19, 2011, 11:13:29 am »
Tillykke til jer to ...... det bliver helt virkeligt når I lander derhjemme sammen og lillepigen/manden ligger der i liften...helt afhængige af jer to  :D

Men du slipper jo ikke for Kostumeturen...... du skal have fri fra dine pligter ind imellem  :blink:
Vejen: RØD SV1000S - HALVKÅBE - PLOV -HUGGER - BLUEFLAME DUAL PORT - KN FILTER - GEARET

Banen: Suzuki GSXR-750 med Öhlins Lir m.m

Synes godt om : http://team-trackday.com/

Husum

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 348
Sv: Jeg skal være far
« Svar #7 Dato: Maj 19, 2011, 11:19:53 am »
Tillykke!

Var det planlagt?
Min SV 1000 N på MCG: http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=35338&xl=true

Der findes kun én ting der er sjovere end ting på 2 hjul - De samme ting på 1 hjul.

Jannik

  • Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 5960
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
Sv: Jeg skal være far
« Svar #8 Dato: Maj 19, 2011, 11:33:10 am »
Tillykke...  :orkester:

Ja jeg kender turen efterhånden  :roll: og ja det er en kæmpe omvæltning, nok den største i kommer til at opleve og når alt kommer til alt, så er det underordnet om det er en med eller uden troldmand.  :blink:
Det sjoveste syntes jeg er at have en af hver, for det er kæmpe forskelle på at have en pige eller en dreng.  :shock: :mrgreen:
(Nu må vi så bare vente og se om lillebror bliver meget anderledes end storebror.)  :innocent:

SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

PeterZ

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 462
  • Mc-mekanikeren
    • Min mc
Sv: Jeg skal være far
« Svar #9 Dato: Maj 19, 2011, 11:37:55 am »
STORT TILLYKKE... :thumbsup: :thumbsup:  :orkester:
Gaden: Sv1000s - Fuldkåbe - Hugger - ERMAX undertray med blink - Egosæde - Pazzo Racing greb - Yoshimura - Pipercross stage2 - Rizoma zero11, og lidt til.

Banen:  Gsxr 750 - öhlins bagdæmper - öhlins styrdæmper -  powercomander - kn filter - mm.

Mr.Andreas

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 80
Sv: Jeg skal være far
« Svar #10 Dato: Maj 19, 2011, 12:54:05 pm »
Stort Tillykke!!
KoksGrå SV1000SK6, med en del af det dejlige ;).

bowman76

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 123
  • Jute per dei gratiam
Sv: Jeg skal være far
« Svar #11 Dato: Maj 19, 2011, 04:47:20 pm »
Tak tak, alle sammen. Jeg glæder mig også vildt.


Men du slipper jo ikke for Kostumeturen...... du skal have fri fra dine pligter ind imellem  :blink:

 :lmao:

Så skal jeg låne en ged af én herinde på den pågældende dag  :D

bowman76

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 123
  • Jute per dei gratiam
Sv: Jeg skal være far
« Svar #12 Dato: Maj 19, 2011, 04:48:25 pm »
Tillykke!

Var det planlagt?

Det har været planlagt et par år  :)

Big G

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2419
  • se mig, spasser.....
Sv: Jeg skal være far
« Svar #13 Dato: Maj 19, 2011, 06:33:32 pm »
stort tillykke, det bliver godt om 20år  :mrgreen:

Har selv to fusere på 11 og 13, det kostede kvajebajere begge gange  :brok:

får man en knægt er der kun en tissemand at forholde sig til, med piger er der mange  :club: men jeg ville nu ikke bytte alligevel.  :wink:
Og livet går jo ikke i stå af den grund. Har i plads til det, så skaf en ukrainsk au-pair  8) det ønsker jeg mig ihvertfald.

KiloSVin K7 nøgent, VZ800 Marauder 1999 Chrommonster....

Hippie Hansen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1250
  • SV 650 S K6
Sv: Jeg skal være far
« Svar #14 Dato: Maj 19, 2011, 07:38:19 pm »
får man en knægt er der kun en tissemand at forholde sig til, med piger er der mange  :club:
Jeg har personligt altid sagt at jeg ikke ville avle fisse til andre - men nu har jeg en af hver, så må missionen være at prinsen får mere end prinsessen giver (når hun en dag om MANGE år får udleveret nøglen til kyskhedsbæltet).  :whipped:


... Undskyld for OT.  :oops:
Fra juicens hovedstad - Rynkeby
SV650 Sk6 trackday-raket, til jeg får råd til en nummerplade.