Forfatter Emne: zenon kit eller (look a like zenon kit) til k3  (Læst 4121 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Kruhøffer

  • Scooterfjæs
  • *
  • Indlæg: 6
  • I lære som SVin
zenon kit eller (look a like zenon kit) til k3
« Dato: Juni 17, 2011, 05:56:23 pm »
Hey i skabe hjerner.  :D

Har en SV(in) 650 s fra 99 og savner lidt blæret lys på vejen
er der nogen der har et Zenon kit eller look a like kit de gerne ville sælge mig eller evt hvor man kan skaffe et?
eller måske bare der er nogen der kan sige mig hva prisen ligger på ca.

god vind

-Kruhøffer-
If everything seems under control, you're just not going fast enough; SV650s K3

melander

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 354
zenon kit eller (look a like zenon kit) til k3
« Svar #1 Dato: Juni 17, 2011, 07:00:29 pm »
Kig på eBay.com
Da du har en oldschool 650, så er parabolen perfekt til et xenon kit (minder om en DE linse) så det ville perfekt til et Xenon kit, da du ikke vil blænde modkørende i samme grad, som ved alm. paraboler på fx. 650 fra 03 og op ;-)
PT: Uden MC ;-(
Tidligere: SV 650 sa k7 og Sv1000 s K7 (08) med Bi-xenon/ angel eyes, KN filter/ stage 2 ramme, Rizoma lir og PC III ;-)

Kruhøffer

  • Scooterfjæs
  • *
  • Indlæg: 6
  • I lære som SVin
Sv: zenon kit eller (look a like zenon kit) til k3
« Svar #2 Dato: Juni 19, 2011, 09:03:58 am »
tak har nemlig hørt fra andre at (E-bay er min ven) når det gælder reservedele :lol:
If everything seems under control, you're just not going fast enough; SV650s K3

melander

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 354
Sv: zenon kit eller (look a like zenon kit) til k3
« Svar #3 Dato: Juni 19, 2011, 02:13:16 pm »
tak har nemlig hørt fra andre at (E-bay er min ven) når det gælder reservedele :lol:
Lige præcis. Du kan sagtens find et fedt sæt for små penge derinde. Fra ca. 28 $  [afro|
http://shop.ebay.com/i.html?_from=R40&_trksid=p5197.m570.l1313&_nkw=hid+kit+for+motorcycle&_sacat=See-All-Categories
PT: Uden MC ;-(
Tidligere: SV 650 sa k7 og Sv1000 s K7 (08) med Bi-xenon/ angel eyes, KN filter/ stage 2 ramme, Rizoma lir og PC III ;-)

GreenDevil

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 140
  • ZX-6 aka kællingen
Sv: zenon kit eller (look a like zenon kit) til k3
« Svar #4 Dato: Juni 19, 2011, 06:53:10 pm »
Altså jeg var doven og bestilte fra everlight.dk .. der er det de små ballaster osv, med hurtig levering, såååå... men de er så ikke helt billige ;)
Dont drive faster than your angels can fly - or outrun the devil!
Either one works.

Customløsninger af cykler sælges; speciale i tankbuler og ridser!
Pris: et komplet sæt læder incl. støvler og hjelm.

melander

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 354
zenon kit eller (look a like zenon kit) til k3
« Svar #5 Dato: Juni 19, 2011, 07:13:45 pm »
Det er også med de små ballastbokse i linket jeg referere til ;-) og ja alt er relativt, men det tager ca 7-9 arbejdsdage fra køb til modtagelse når man køber fra en kinøjser på EBay
PT: Uden MC ;-(
Tidligere: SV 650 sa k7 og Sv1000 s K7 (08) med Bi-xenon/ angel eyes, KN filter/ stage 2 ramme, Rizoma lir og PC III ;-)

Bo

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 633
  • DFM
Sv: zenon kit eller (look a like zenon kit) til k3
« Svar #6 Dato: Juni 19, 2011, 11:13:31 pm »
Husk der kommer told og moms på (også af forsendelsesomkostninger), men hvis et kit koster USD28 så går det nok endda ;-)

/bo
MC-løs :-/

CarstenM

  • Gæst
« Senest Redigeret: Juni 20, 2011, 09:25:56 am af CarstenM »

melander

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 354
Sv: zenon kit eller (look a like zenon kit) til k3
« Svar #8 Dato: Juni 20, 2011, 10:20:21 am »
Tag det første kit. Det har du langt og kort lys til begge lygter. Du kan så (når du tilslutter det) vælge om begge lygter skal lyse henholdsvis ved kort lys eller bare en enkelt pære, som standard på din årgang og/ eller begge ved langt lys. Det er bare et justerings spørgsmål  :blink:
PT: Uden MC ;-(
Tidligere: SV 650 sa k7 og Sv1000 s K7 (08) med Bi-xenon/ angel eyes, KN filter/ stage 2 ramme, Rizoma lir og PC III ;-)

CarstenM

  • Gæst
Sv: zenon kit eller (look a like zenon kit) til k3
« Svar #9 Dato: Juni 20, 2011, 10:28:58 am »
Tag det første kit. Det har du langt og kort lys til begge lygter. Du kan så (når du tilslutter det) vælge om begge lygter skal lyse henholdsvis ved kort lys eller bare en enkelt pære, som standard på din årgang og/ eller begge ved langt lys. Det er bare et justerings spørgsmål  :blink:

Super, tak for udpenslingen så jeg også fatter det.. :)

Men kan se at de er et H4 sæt, men min bruger da H1. Kan se at sættet ikke inkluderer adaptere. Betyder "Conversion" så at man skal modificere noget??

melander

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 354
Sv: zenon kit eller (look a like zenon kit) til k3
« Svar #10 Dato: Juni 20, 2011, 11:27:26 am »
Tag det første kit. Det har du langt og kort lys til begge lygter. Du kan så (når du tilslutter det) vælge om begge lygter skal lyse henholdsvis ved kort lys eller bare en enkelt pære, som standard på din årgang og/ eller begge ved langt lys. Det er bare et justerings spørgsmål  :blink:

Super, tak for udpenslingen så jeg også fatter det.. :)

Men kan se at de er et H4 sæt, men min bruger da H1. Kan se at sættet ikke inkluderer adaptere. Betyder "Conversion" så at man skal modificere noget??
Nej det er fordi du konvertere fra alm. lys til HID.
PT: Uden MC ;-(
Tidligere: SV 650 sa k7 og Sv1000 s K7 (08) med Bi-xenon/ angel eyes, KN filter/ stage 2 ramme, Rizoma lir og PC III ;-)

Kruhøffer

  • Scooterfjæs
  • *
  • Indlæg: 6
  • I lære som SVin
Sv: zenon kit eller (look a like zenon kit) til k3
« Svar #11 Dato: Juni 27, 2011, 07:06:22 am »
fed fed fed ... tror osse jeg er på det sæt du viste CarstenM hvis du har købt det eller er i gang ville du så ikke melle tilbage om det er et hit?  :D :D
If everything seems under control, you're just not going fast enough; SV650s K3