Forfatter Emne: Wuuuuuhuuuuuuu  (Læst 3942 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Majse

  • Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1926
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Wuuuuuhuuuuuuu
« Dato: Juli 16, 2011, 01:42:37 pm »
bliver ringet op i Mandags da en rekrutteringsmand havde fundet mit super gode CV på jobindeks.. hans spørger om jeg vil til en samtale hos et firma i Kalundborg.. ( langt væk ja, men tog kun 1 time og 14 minutter derop og 1 time og 5 minutter hjem ) Jeg sagde ja da jeg jo bare gerne vil have et job...

Kom til samtale i Torsdags og da jeg vidste det primært var mænd jeg skulle arbejde sammen med vidste jeg jo at jeg kunne være lidt kæk i vores samtale..
De siger blandt andet om jeg kan nævne et par gode sider ved mig selv... .. Jeg rejser mig op og siger " udover min højre side her som jeg foretrækker " ( og peger ned på min højre side af kroppen ) så er jeg ordensmennesker osv.. osv ... De var færdig af grin... Der var god pong pong imellem os og jeg følte at samtalen gik super godt...

50 minutter blev jeg ringet op og jeg fik budt 1500 kr mere end hvad jeg havde ønsket.. 12 % pension istedet for 8 % hvor jeg kom fra og diverse ordninger som mad, frugt og drikkelse ..

Jeg fik sgu et job jeg ikke selv havde søgt.. Wuuuuuhuuuuuuu

Så 15. August kl. 0900 starter jeg hos NKT Flexibles som Warehouse Assistant... Damn jeg glæder mig... jeg skal sidde på kontor og sørge for at en masse spiller max via SAP ( som jeg elsker ) kan jo ikke få det bedre... og så får jeg dælme sikkerhedssko og arbejdstøj tilbage i min hverdag.. det er også bare for super.... kan dog godt tage privat tøj hvis jeg vil... men synes også det er fedt at jeg kan hoppe i arbejdstøjet og få lov at hjælpe drengene... jeg styre selv min hverdag... det er for NICE...

Jeg er såååååååååååååååååååååååååååååå glad... bare lige det jeg ville sige....  :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :orkester: :orkester: :orkester: :orkester: :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

amagerdk

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 684
    • www.amagerdemons.dk
Sv: Wuuuuuhuuuuuuu
« Svar #1 Dato: Juli 16, 2011, 02:31:57 pm »
Stort tillykke Majse, det er dejligt at høre :)!

Rasmus Modsat

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1170
  • Super Velocity
Sv: Wuuuuuhuuuuuuu
« Svar #2 Dato: Juli 16, 2011, 02:38:11 pm »
Gid det var mig der havde fået et job...

Men tillykke med det  :thumbsup:
Throttles on the right hand side, for max fun, twist and hold
SV1000N K7 - V2 Power
Lidt om mine Hobbyer: www.jerrild.dk
Mit Kilo SVin: http://www.motorcykelgalleri.dk/gal_visbil.aspx?ID=39637&ipc=131256

-BR-

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 628
Sv: Wuuuuuhuuuuuuu
« Svar #3 Dato: Juli 16, 2011, 03:13:46 pm »
Held og lykke med jobbet, en god virksomhed hvor jeg selv har været i praktik i sin tid, dog hos kabel delen da jeg har en mor der sidder med ordrer i Asnæs hos NKT Cables og bruger vidst SAP samt en tidligere onkel der har været samme sted men nu er hos NKT I Brøndby.

Hvis du er ryger så håber jeg ikke det samme gælder hos Flexibles som hos Cables for det er lige blevet besluttet at der er 0 rygning på området ikke engang udenfor er det tilladt :)
GSX-R 600 K7

Henrik306

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 579
Sv: Wuuuuuhuuuuuuu
« Svar #4 Dato: Juli 16, 2011, 04:39:57 pm »
Tillykke med jobbet!!  :wink:
Mvh Henrik
Tidligere mørkeblå SV1000S K4 - 112 db v. Bulderdag 2011 :-)

jesper1982

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 34
  • Man SKAL ikke noget, der er valg og konsekvenser.
Sv: Wuuuuuhuuuuuuu
« Svar #5 Dato: Juli 16, 2011, 05:57:52 pm »
Fed fed oplevelse. Tillykke med det ;)

Paparazzi

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 95
Sv: Wuuuuuhuuuuuuu
« Svar #6 Dato: Juli 16, 2011, 06:01:35 pm »
Elsker elsker elsker solstrålehistorier  :D. Stort tillykke !

Per

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2260
  • ...det dejlige SVin....
Wuuuuuhuuuuuuu
« Svar #7 Dato: Juli 16, 2011, 06:33:36 pm »
Tillykke :)
Vejen: RØD SV1000S - HALVKÅBE - PLOV -HUGGER - BLUEFLAME DUAL PORT - KN FILTER - GEARET

Banen: Suzuki GSXR-750 med Öhlins Lir m.m

Synes godt om : http://team-trackday.com/

Nick

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 952
Sv: Wuuuuuhuuuuuuu
« Svar #8 Dato: Juli 17, 2011, 12:19:07 am »
Stort tillykke med det! :-)
SV650k7... RIP...
alt død og solgt... Er her som spøgelse :D

Sajmon

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2727
  • Netop, som fiskerne siger...
    • Hvad vil du her?
Sv: Wuuuuuhuuuuuuu
« Svar #9 Dato: Juli 17, 2011, 09:02:47 am »
Tøløk mæ det!   :orkester:
Det handler ikke om hvad man kører, men hvordan!

TOB

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 611
  • Live to Ride - Ride to Live
Sv: Wuuuuuhuuuuuuu
« Svar #10 Dato: Juli 17, 2011, 09:32:30 pm »
Tillykke Majse  :mrgreen:
You haven't lived until you've accelerated hard out of a corner on a Suzuki SV1000S

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Sv: Wuuuuuhuuuuuuu
« Svar #11 Dato: Juli 17, 2011, 09:39:25 pm »
Tillykke :-)
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Gregers

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 988
  • I ride naked...
Sv: Wuuuuuhuuuuuuu
« Svar #12 Dato: Juli 19, 2011, 12:00:31 pm »
Tillykke og godt gået!!!   :respekt:
Always be youself.
Unless you can be a Pirate...
Then always be a Pirate!!
SV1000NK6 på gaden... og på banen.

Majse

  • Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1926
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Sv: Wuuuuuhuuuuuuu
« Svar #13 Dato: Juli 19, 2011, 04:02:38 pm »
Takker...

synes jo det stadig er helt uvirkeligt.. smiler...

Selvom jeg nu har fået job, skal jeg stadig henvende mig til møde på fagforeningen ( idag ) hvor jeg skal lave en planlægning for hvordan jeg vil søge job..  og fremvise hvor jeg vil sende ansøgninger hen.. Dohhhh har jo ligesom et job, så har da ikke tænkt mig at søge andre steder.. men lavede en aftale om at jeg bare kunne ringe rundt til 2 steder om ugen.. så det gør jeg.. jeg synes dog det er tidsspilde.. og latterligt...

Der er en grund til at man tit ikke hører noget på alle de ansøgninger man sender afsted... fordi de ender i skraldespanden eller kun bliver læst overflødigt fordi der er så mange ligegyldige ansøgninger.. hun sagde at 30 % af dem som firmaet modtager er folk som søger noget de ikke kan eller fordi man skal sende ud til man starter på job.. FLOT...

men det bliver heldigvis for dem som er arbejdsløse lavet om pr. 1. Januar 2012... GOD IDE..

Nå, men jeg nyder bare sommeren nu... weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee dejligt at vide man skal arbejde snart... smiler..

NielSV650

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3092
  • Skal du ha flødeskumsoverskæg??
Sv: Wuuuuuhuuuuuuu
« Svar #14 Dato: Juli 19, 2011, 04:58:22 pm »
Selvom jeg nu har fået job, skal jeg stadig henvende mig til møde på fagforeningen ( idag ) hvor jeg skal lave en planlægning for hvordan jeg vil søge job..  og fremvise hvor jeg vil sende ansøgninger hen.. Dohhhh har jo ligesom et job, så har da ikke tænkt mig at søge andre steder.. men lavede en aftale om at jeg bare kunne ringe rundt til 2 steder om ugen.. så det gør jeg.. jeg synes dog det er tidsspilde.. og latterligt...

Ja, det er top skod! Oven i hatten skal du endda tage jobbet hvis du bliver tilbudt et med start før det andet  :tie:  På en måde er det fair nok når du nu modtager dagpenge indtil du starter i job, men det er sgu noget molboagtigt! Én ting er den tid du skal bruge på at ringe rundt, men du har i det mindste "fri" til det. Noget andet er det stakkels firma der skal bruge tid på at tage telefonen og høre på en hamrende uinteresseret "ansøger"....   :dead:

Tillykke med det nye job!  :thumbsup: Jeg håber selv på en plads hos NKT Flexible i Brøndby  :D
Niels :-)
S FAU himmelblau - Madam Blå mk. II  <<<---- I LOVE YOU 4EVER!
Solgt og totalskadet :-(