Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Fuck det er stort, klodset og grimt!
Citat fra: soldier efter August 04, 2011, 04:44:07 pmFuck det er stort, klodset og grimt!Så det fuckme godt det ikke er hele beslaget der skal sidde på Einstein
Citat fra: Sortberg efter August 04, 2011, 05:52:36 pmCitat fra: soldier efter August 04, 2011, 04:44:07 pmFuck det er stort, klodset og grimt!Så det fuckme godt det ikke er hele beslaget der skal sidde på Einstein Du skiller det ad ved kuglen?
Har præcis det samme beslag, det fungerer rigtig godt
Citat fra: -BR- efter August 04, 2011, 08:00:05 pmHar præcis det samme beslag, det fungerer rigtig godt Lige nøjagtig!Tænkte at det her beslag måske sidder lidt bedre end det man montere på kronrøret, når man køre S model ligger man vel næsten ned over gps'en vel.Du har bare "klikket" den orginale gps holder ned over den øverste kugle?
Havde det ikke været smatere at sætte det ned i kronrørshullet ved broen?
Man kan købe arm i flere længder.. Min sidder i kronrøret men jeg drejer arm til venstre/op så jeg kan se speedo og nå tændingsnøgle..
EBay søg efter Ram Mount og du skal finde.. Kig evt. På min MCG, jeg er meget tilfreds med min kronrørs kugle