Forfatter Emne: P-watch  (Læst 2947 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

norton

• Gæst
P-watch
« Dato: August 21, 2011, 10:20:57 pm »
Hej alle sammen, jeg har fået en p-watch til min bil i fødselsdagsgave.Der er tre ledninger som skal monteres på nogle klemmer.Det er så vidt ikke problemet, men der står i brucuren at man ikke må bruge strømtyve.Hvordan skal man så forbinde dem.Der er ikke nogle stikben eller tyller monteret på ledningerne.Håber at der er nogle der kan hjælpe.Mvh Ken (norton)

Rasmus Modsat

• Sandt SVin
  • Super Velocity
Sv: P-watch
« Svar #1 Dato: August 21, 2011, 11:17:04 pm »
ledningssamler?? Evt dem med lim... 
Throttles on the right hand side, for max fun, twist and hold
SV1000N K7 - V2 Power
Lidt om mine Hobbyer: www.jerrild.dk
Mit Kilo SVin: http://www.motorcykelgalleri.dk/gal_visbil.aspx?ID=39637&ipc=131256

Jannik

• Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
« Svar #2 Dato: August 22, 2011, 10:20:26 am »
"Presmuffer med lim" i daglig tale.  :)

Ellers kan man jo både lodde og bruge samlemuffer. (samlemuffer har virket til blinkene på min SV i 40.000 km så tror også det virker til en P-Watch)  :mrgreen:
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

Rasmus Modsat

• Sandt SVin
  • Super Velocity
« Svar #3 Dato: August 22, 2011, 02:31:02 pm »
"Presmuffer med lim" i daglig tale.  :)

Ellers kan man jo både lodde og bruge samlemuffer. (samlemuffer har virket til blinkene på min SV i 40.000 km så tror også det virker til en P-Watch)  :mrgreen:

Hehe ja det kan man vel også kalde dem :D
Throttles on the right hand side, for max fun, twist and hold
SV1000N K7 - V2 Power
Lidt om mine Hobbyer: www.jerrild.dk
Mit Kilo SVin: http://www.motorcykelgalleri.dk/gal_visbil.aspx?ID=39637&ipc=131256

sircajun

• Sandt SVin
  • >>> Z-Bull <<<
« Svar #4 Dato: August 22, 2011, 10:25:01 pm »
De skal helst loddes. Men mit råd er at få fat i en der har prøvet det før, det er ikke helt lige meget hvor de får power fra. Der har været rigtig mange "falske" reklamationer fordi de har været monteret forkert. Evt. få den byttet til en Jacob Jensen eller det nye Park One. De er begge uden ledninger. Her skal du bare huske at følge installationsprocessen 100 % for korrekt funktion.
I don't care if your world is ending today
Because I wasn't invited to it anyway
You said I tasted famous, so I drew you a heart
But now I'm not an artist I'm a fucking work of art!

norton

• Gæst
« Svar #5 Dato: August 23, 2011, 02:47:05 am »
Tusinde tak skal i have. :D

Hippie Hansen

• Sandt SVin
  • SV 650 S K6
« Svar #6 Dato: August 23, 2011, 09:28:39 am »
... der står i brucuren at man ikke må bruge strømtyve.(norton)

Undskyld min dårlige humor - men gætter på mange herinde køre med en potte der blev leveret med en advarsel om "not for roaduse", men står der man ikke må bruge strømtyve, så er man på røven...  :lmao: :innocent: :loser: :wink:
Fra juicens hovedstad - Rynkeby
SV650 Sk6 trackday-raket, til jeg får råd til en nummerplade.

sircajun

• Sandt SVin
  • >>> Z-Bull <<<
« Svar #7 Dato: August 23, 2011, 08:09:04 pm »

Undskyld min dårlige humor - men gætter på mange herinde køre med en potte der blev leveret med en advarsel om "not for roaduse", men står der man ikke må bruge strømtyve, så er man på røven...  :lmao: :innocent: :loser: :wink:

Humoren fejler intet, men du kan ikke lave denne direkte sammenligning. Potten på mc´en går ikke ud over funktionen kun lovgivningen. Strømtyvene kan præcis give problemer med funktionen jvf. mit tidligere indlæg.
I don't care if your world is ending today
Because I wasn't invited to it anyway
You said I tasted famous, so I drew you a heart
But now I'm not an artist I'm a fucking work of art!

Hippie Hansen

• Sandt SVin
  • SV 650 S K6
« Svar #8 Dato: August 24, 2011, 12:25:45 am »

Humoren fejler intet, men du kan ikke lave denne direkte sammenligning. Potten på mc´en går ikke ud over funktionen kun lovgivningen. Strømtyvene kan præcis give problemer med funktionen jvf. mit tidligere indlæg.

Men hvis de er sat rigtigt på, så de opnår den ønskede forbindelse, så er der vel i bund og grund lige meget om man bruger dem eller ej?
Bortset fra det er jeg personlig meget større fan af både samlemuffer, presmuffer og lodninger, men tænker mere i princippet.
Fra juicens hovedstad - Rynkeby
SV650 Sk6 trackday-raket, til jeg får råd til en nummerplade.