Forfatter Emne: Tak for denne sæson Drenge & Piger !!  (Læst 1750 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Basler

• Roadracer
  • Alexander
Tak for denne sæson Drenge & Piger !!
« Dato: Oktober 03, 2011, 11:16:18 am »
Jeg vil sige tusind tak for en skøn sæson med jer, dette var min første sæson som SVrider.

Jeg har virkelig nydt det, trods vejret. Det blev til en enkelt tur med jer (Polterabend kørsel), hvilket var en super fed tur - Og selvfølgelig har jeg set et par af jer på langelinje. Glæder mig allerede til den nye sæson begynder. Nu vil jeg smøre, rengøre og pudse cyklen inden den skal i vinter hi.

Håber at se jer alle i 2012 på vejene igen, men lur mig om jeg ikke vil deltage i en evt. julefrokost også :) ..

Ps. Vinterbil købt, Det bare ikke særlig sjovt :( ..

//Basler over and out :) ..

Per

• Sandt SVin
  • ...det dejlige SVin....
Sv: Tak for denne sæson Drenge & Piger !!
« Svar #1 Dato: Oktober 03, 2011, 11:50:53 am »
Jeg vil sige tusind tak for en skøn sæson med jer, dette var min første sæson som SVrider.

Jeg har virkelig nydt det, trods vejret. Det blev til en enkelt tur med jer (Polterabend kørsel), hvilket var en super fed tur - Og selvfølgelig har jeg set et par af jer på langelinje. Glæder mig allerede til den nye sæson begynder. Nu vil jeg smøre, rengøre og pudse cyklen inden den skal i vinter hi.

Håber at se jer alle i 2012 på vejene igen, men lur mig om jeg ikke vil deltage i en evt. julefrokost også :) ..

Ps. Vinterbil købt, Det bare ikke særlig sjovt :( ..

//Basler over and out :) ..

For satan da... har du ikke set ud af dit vindue ?  Sol og 18 grader..............  :shock:  :mrgreen:

Selv tak .. og vi ses da i 2012.... jeg regner med et par køre dage her i oktober inden jeg gemmer hende væk...
Vejen: RØD SV1000S - HALVKÅBE - PLOV -HUGGER - BLUEFLAME DUAL PORT - KN FILTER - GEARET

Banen: Suzuki GSXR-750 med Öhlins Lir m.m

Synes godt om : http://team-trackday.com/